جاوید محسنی نیا جمعه شب پس از شکست سه بر 2 تیمش مقابل پیام مشهد از هفته ششم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور و در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با وجود شکست مقابل تیم پیام مشهد از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم زیرا اشتباه های متعدد داوری موجب شد تا نتیجه قابل قبولی از این دیدار کسب نکنیم.
وی بیان کرد: در این دیدار هر 2 تیم از قضاوت ضعیف داور ضربه خوردند اما این اشتباه ها در ست پنجم به اوج خود رسید و مسابقه را به حاشیه کشاند.
وی با اشاره به اینکه تیم شهرداری ارومیه برای رسیدن به شرایط قابل قبول نیازمند زمان بیشتری است، گفت: این تیم طی پنج هفته گذشته دیدارهای سختی مقابل قدرت های برتر ایران داشت و در ادامه لیگ برتر کشور رقابت های آسانی دارد.
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: انتظار از تیم شهرداری ارومیه باید کمتر شود تا بازیکنان بدون فشار روحی و روانی به دیدارهای پیش رو بیاندیشند.
وی ادامه داد: اگر امیرحسین توخته، محمدرضا حضرت پور، میثم صالحی، امیرمحمد فلاحت خواه چهار ملی پوش جوان ارومیه ای را جذب می کردیم، اکنون یکی از تیم های مدعی قهرمانی در لیگ بودیم.
به گزارش ایرنا تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته ششم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در دیداری خانگی و جنجالی با نتیجه سه بر 2 مقابل تیم پیام مشهد، پنجمین باخت پیاپی خود را تجربه کرد.
بازی 2 تیم در ست پنجم این دیدار و در حالی که به امتیاز 14 بر 11 رسیده بود با اعتراض بازیکنان شهرداری ارومیه به نحوه قضاوت داور مواجه و به مدت 30 دقیقه قطع شد.
در طول این دیدار بارها بازیکنان و سرمربیان 2 تیم به نحوه قضاوت محمدرضا کاویانی اعتراض کردند و تماشاگران با سردادن شعارهایی دلخوری خود را به داوران این مسابقه نشان دادند.
شهرداری ارومیه با کسب دومین امتیاز خود از پنج بازی گذشته همچنان در قعر جدول قرار دارد و در هفته هفتم این رقابت ها میهمان تیم شهرداری تبریز خواهد بود.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.