حبیب الله شیوخی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسافران در 10 خودرو سواری در حال تردد بودند که در 55 کیلومتری این محور و در حوالی روستاهای «قراولخانه» و «امیرآباد» گرفتار شدند و بیش از 2 ساعت در این جاده سرگردان ماندند.
وی بیان کرد: راهداران شهرستان های تکاب و ماهنشان زنجان پس از 2 ساعت تلاش، محور تکاب - دندی را بازگشایی و این خودروها را به ادامه مسیر هدایت کردند.
شیوخی با بیان اینکه بارش برف در این محور همچنان ادامه دارد، افزود: رانندگان خودروها و وسایل نقلیه از تردد شبانه در محور تکاب - دندی خودداری کنند.
دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران تکاب ادامه داد: در صورت تداوم بارش ها احتمال مسدود شدن این محور وجود دارد و شهروندان باید پیش از تردد در این محور از وضعیت جاده مطلع شوند و برای عزیمت به زنجان از محور تکاب - بیجار استفاده کنند.
شیوخی اضافه کرد: بارش برف در محورهای روستایی تکاب نیز ادامه دارد و تردد در برخی مسیرهای دورافتاده و سخت گذر به کندی در جریان است.
وی گفت: عصر امروز نیز محور روستایی «عربشاه اوریات» تکاب به علت بارش شدید برف و کولاک بسته شده بود که با تلاش راهداران بازگشایی شد.
به گزارش ایرنا، فردا با تضعیف سامانه بارشی، از شدت و گستره بارش ها در منطقه کاسته می شود.
«تکاب» در جنوب آذربایجان غربی و در فاصله 85 کیلومتری «دندی» از توابع زنجان قرار دارد و این محور نزدیک ترین مسیر بین این استان هاست.
7514/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.