به گزارش خبرنگار ایرنا مدیرحوزه علمیه امام خمینی خوی روز سه شنبه در این مراسم گفت: امروز همه دستاوردهای به دست آمده برای کشور مرهون فداکاری ها و جانفشانی های شهداست و امروز همه ما وظیفه داریم تا راه آن عزیزان را ادامه دهیم و به وصیت های آنان عمل کنیم.
حجت الاسلام محمد اکبرزاده اظهار داشت: دانش آموزان باید شهدا را بیشتر بشناسند و به توصیه آنان عمل کنند تا انقلاب ما همیشه بیمه شود.
وی در ادامه جهاد علمی را نیاز اصلی کشور عنوان کرد و گفت: باید جهاد علمی و تلاش همواره مورد توجه دانش آموزان قرار بگیرد.
وی با اشاره به اینکه تلاش دانش آموزان در جبهه علمی می تواند آینده کشور را تضمین کند، افزود: دشمن در زمان فعلی با استفاده از تمام ابزار سعی در سست کردن عقیده و باور نوجوانان و جوانان را دارد و شایسته است دانش آموزان نسبت به این امر بصیرت داشته باشند.
وی دفاع عقلانی از دین را وظیفه اصلی دانش آموزان خواند و بیان کرد: دانش آموزان باید همواره به دنبال الگوهای دینی و اسلامی باشند و سیره زندگانی حضرت فاطمه (س) و حضرت زینب (س) بهترین چراغ راه است.
وی شهدای دانش آموز را در زمان خود به عنوان افراد بصیر و ولایی نام برد و گفت: شهدا با خدا معامله کرده اند و تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ایران حاکم است آسیبی به این کشور نمی رسد.
به گزارش ایرنا، شهرستان خوی یکهزار و هشت شهید برای دفاع از حریم انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.
7132/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.