حسین زرطلب روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اردوی انتخابی تیم ملی با حضور هشت تنیسور نوجوان در اصفهان برگزار می شود و زینالی به همراه درسا چراغی به عنوان 2 تنیسور برتر این اردوی به عضویت تیم ملی در آمدند.
وی بیان کرد: زینالی در دیدار پایانی اردوی انتخابی تیم ملی با برتری مقابل ماندگار فرزامی و چراغی با پیروزی برابر اریکا جعفری به عنوان تنیسورهای برتر ایران انتخاب شدند.
وی ادامه داد: این 2 دختر تنیسور در آذر یا دی امسال برای شرکت در مسابقات تنیس غرب آسیا عازم کشور اردن می شوند و تا زمان اعزام در اردوهای متعدد آمادگی تیم ملی نوجوانان زیر 13 سال شرکت می کنند.
به گزارش ایرنا رومینا زینالی نوجوان ارومیه ای، اردیبهشت امسال مدال طلای مسابقات دوبل تنیس تور زیر 14سال آسیا را در رامسر به دست آورد.
زینالی سال گذشته نیز توانست در جریان یک مسابقه کشوری 2 عنوان قهرمانی کسب کند و طبق جدول رده بندی فدراسیون تنیس ایران جاری با 885 امتیاز در رده نخست کشور قرار گیرد.
رومینا زینالی که در سال 1384 در ارومیه متولد شده، پس از کسب مدال نقره کشوری در سال 1394 در یزد، در سال 1395 در ساری در رده سنی زیر 16 سال مقام سوم انفرادی کشور را به دست آورد.
شهریور ماه سال 1395 مسابقات تنیس بین المللی دختران و پسران جوانان زیر نظر فدراسیون جهانی تنیس و به میزبانی هیات تنیس آذربایجان غربی در میادین تنیس مجموعه ورزشی شهید باکری ارومیه برگزار شد.
7156/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.