کریم عبدالله پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون در گردنه های «جواله ره شان» و «زمزیران» در مسیر مهاباد - سردشت، گردنه «قره بلاغ» در مسیر مهاباد - بوکان و «سرمیدان» در محور مهاباد - پیرانشهر دید افقی به کمتر از 15 متر کاهش یافته به طوریکه تردد در برخی گردنه ها با استفاده از چراغ های مه شکن میسر است.
وی اضافه کرد: بامداد امروز در گردنه زمزیران علاوه بر باران، بارش برف نیز گزارش شده است که این بارش برف تاثیر چندانی در تردد خودروها در این مسیر نداشته است.
عبدالله پور از رانندگان خواست هنگام تردد در این مسیرها، ضمن رعایت احتیاط لازم، وسایل گرمایشی و سوخت اضافه نیز به همراه داشته باشند.
مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد گفت: هم اکنون 47 راهدار با 17 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در راهدارخانه های این شهرستان مستقر هستند ضمن آنکه 15 دستگاه نیز به عنوان پشتیبان در راهدارخانه مرکزی نگهداری می شود.
عبدالله پور از مردم خواست قبل از سفر به این شهرستان در فصل زمستان از وضعیت جاده ها با شماره های 42224500، 422223600 و 2-42224501 آگاهی پیدا کنند.
به گزارش ایرنا مهاباد علاوه بر راهدارخانه مرکزی، دارای چهار راهداری در روستاهای کیتکه (گردنه جواله ره شان)، کله گاوی (گردنه زمزیران) و آفان در مسیر مهاباد - سردشت و گردنه قره بلاغ (مسیر مهاباد - بوکان) است.
بارش باران که از 48 ساعت گذشته در این شهرستان آغاز شده و همچنان ادامه دارد تردد در برخی محورها را کند کرده است.
مهاباد دارای یکهزار کیلومتر راه شامل 235 کیلومتر راه اصلی و فرعی و 700 کیلومتر راه روستایی آسفالت و شوسه است.
3020/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.