حسن حیدری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه شرکت شاخص اندیشان غرب طراح این نرم افزار است، افزود: برای توسعه استفاده از این نرم افزار در سطح جامعه سازمان های دولتی و ادارات باید اهتمام ویژه ای داشته باشند.
وی ادامه داد: طراحی نرم افزار موبایلی تمرکز قبوض خدماتی و جریمه /شهروند همراه/ از مهمترین دستاوردهای این شرکت فناوری است.
وی بیان کرد: پرداخت قبوض و جریمه با استفاده از شماره مشتری و بدون نیاز به اتصال اینترنتی و به طور رایگان از ویژگی های این نرم افزار داخلی است.
رییس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی اضافه کرد: استفاده از این نرم افزار سفرهای درون شهری را کاهش می دهد و به تبع آن نیز ترافیک شهری و آلودگی هوا و مصرف سوخت نیز کاهش می یابد.
به گزارش ایرنا شرکت ' شاخص اندیشان غرب ' از جمله شرکت‌های برتر فناور مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی است و در زمینه تخصصی فناوری اطلاعات و تولید نرم افزارهای رایانه ای فعالیت می کند.
مدیران پارک علم و فناوری آذربایجان غربی در تلاش هستند تا زمینه تجاری سازی و بازاریابی ایده های نوآورانه و فناورانه را فراهم کنند و نقش کلیدی در یاری رساندن به حضور فعال این شرکت ها در سطوح ملی و بین المللی داشته باشند.
از سال 1396 تاکنون 12 رویداد شتاب ' استارت آپ ویکند ' با حمایت پارک علم و فناوری در آذربایجان غربی برگزار شده است و در مجموع 39 ایده منتخب در مراکز رشد مراحل نخست اجرایی را طی می کند.
9918/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.