علی اژدرزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تسهیلات خوداشتغالی به منظور توانمندسازی مددجویان در زمینه های کشاورزی، صنعت، رشته های تولیدی و خدماتی به مددجویان پرداخت شده و نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش یافته است.
وی ادامه داد: همچنین در این مدت یکهزار و 116 مددجوی تحت پوشش کمیته امداد شهرستان نقده از خدمات بهداشتی و درمانی بهره مند شدند و یک میلیارد و 750 میلیون ریال برای درمان آنان هزینه شد.
وی بیان کرد: افزایش درآمد مددجویان، برگزاری کلاس های آموزشی، افزایش مشارکت خیران و سازمان های اداری در بازدید از خانواده های تحت پوشش از اهم برنامه های این اداره در سال جاری است.
به گزارش ایرنا، کمیته امداد امام خمینی (ره) از اسفندماه سال 1357 فعالیت خود را با فرمان امام راحل برای رسیدگی به وضعیت محرومان و کمک به آنان از طریق دریافت کمک های مردمی آغاز کرد و 39 سال از فعالیت این نهاد می گذرد.
وظیفه این نهاد در سال های نخست، تنها کمک مادی به مددجویان و متقاضیان بود ولی در سال های اخیر وظایف دیگری نیز به این نهاد محول شد که ارائه کمک های مشاوره ای بخشی از این وظایف است.
شهرستان 125 هزار نفری نقده یکی از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی بوده و در فاصله حدود 80 کیلومتری جنوب ‌شرق ارومیه واقع شده است.
9918/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.