شهریار نوبخت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: زهرا مرد تیزخراب، سما کشی آده، مبینا با فراست و فریماه باباپور چهار ورزشکار دعوت شده به این اردوی 11 نفری هستند.
وی با بیان اینکه این اردو از 19 تا 25 آبان ماه جاری به میزبانی شهر اصفهان برگزار می شود، بیان کرد: در این اردو شمشیربازانی از آذربایجان غربی، اصفهان، یزد، کرمانشاه، تهران و البرز حضور دارند.
وی ادامه داد: بر اساس اعلام فدراسیون مهسا ایوبی، زهرا حاج علی اکبری، عطیه السادات دستخوش، مائده رضایی، پرسا امیدی، آنوشا شهابی و فاطمه خواسانی دیگر دعوت شدگان به این اردوی یک هفته ای هستند.
نوبخت افزود: مهر ماه امسال نیز اردوی تیم ملی فلوره نوجوانان و جوانان پسر کشور با حضور هشت ورزشکار از استان های آذربایجان غربی، اصفهان، اردبیل، آذربایجان شرقی، تهران و کرمانشاه در ارومیه برگزار شد.
به گزارش ایرنا هیات شمشیربازی آذربایجان غربی یکی از هیات های فعال و موفق آذربایجان غربی است که با تاسیس خانه شمشیربازی در محل ورزشگاه تختی ارومیه، فعالیت چشمگیری در راستای جذب و تربیت علاقه مندان این رشته دارد.
این هیات فعالیت خود را از سال 1382 در استان آغاز کرد و حضور قهرمانانی همچون طاهر عاشوری، سکینه نوری و الهه قهرمانی در مسابقات جهانی، آسیایی و بین المللی و کسب مدال از موفقیت های ورزشکاران ملی پوش این هیات نوپاست.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.