به گزارش ایرنا 13 آبان یادآور غیرت و شجاعت ملت ایران به ویژه دانش آموزان و‌ دانشجویان در برابر استکبار جهانی و در راس آن آمریکاست و دشمنان انقلاب از مدت ها قبل برای حضور نیافتن مردم در این راهپیمایی برنامه ریزی کرده اند.
دیدن خیابان های خالی از حضور مردم و نشنیدن شعار مرگ بر آمریکا آرزوی دیرینه آنان است اما هرسال این آرزو به ناامیدی تبدیل می شود.
امسال دشمنان با اجرای دور جدید تحریم ها علیه ایران اسلامی بار دیگر این تصور را کرده اند که شاید ملت ایران از فشارهای اقتصادی به ستوه بیایند و دیگر در راهپیمایی شرکت نکنند ولی این خواب آنان این بار نیز تعبیر نخواهد شد و مردم ایران شرکت در این راهپیمایی را وظیفه اصلی خود می دانند و معتقدند پرشورتر از هرسال باید شعار مرگ بر آمریکا سر دهند.

** امام جمعه اهل سنت ارومیه شرکت در راهپیمایی 13 آبان امسال را ضروری دانست و گفت: راهپیمایی 13 آبان در سال جاری باید متفاوت تر از سال های قبل برگزار شود و مردم اقتدار و اتحاد خود را به نمایش بگذارند.
ملا عبدالقادر بیضاوی ادامه داد: با توجه به اعمال تحریم های جدید از سوی آمریکا علیه ایران اسلامی ضروری است تا راهپیمایی این روز باشکوه بیشتری برگزار شود و جهانیان بدانند که ملت ایران هراسی از تحریم ها ندارد و همچنان پشتیبان انقلاب و نظام است.

** امام جمعه پیرانشهر بیان کرد: آمریکا از اول انقلاب تاکنون کشورمان را آماج تحریم های خود قرار داده و این بار نیز تحریم‌های خود را با هدف ناامید کردن مردم مضاعف کرده است؛ بر همین اساس حضور پرشور مردم در راهپیمایی نقشه های آنان را خنثی می کند و پایبندی ملت ایران به انقلاب و نظام را نشان می دهد.
ماموستا مصطفی محمودی ادامه داد: آمریکا به فرموده امام راحل شیطان بزرگ است واین بار تحریم های خود را مضاعف کرده است تا باعث نابودی نظام اسلامی شود ولی نتیجه معکوس خواهد گرفت.

** امام جمعه سردشت نیز به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 13 آبان امسال تاکید کرد و ‌گفت: اعمال انواع تحریم ها و افزایش آنها علیه کشورمان ما را مکلف می کند تا در صف های به هم پیوسته قدرت خود را نشان دهیم.
ماموستا محمد واوی گفت: ملت ایران وضعیت اقتصادی موجود را حاصل فتنه های دشمنان می دانند و ‌همچنان در کنار دولت و‌ نظام اسلامی خواهند ماند و این وفاداری خود را با حضور گسترده در راهپیمایی باشکوه 13 آبان نشان خواهند داد.

** امام جمعه موقت مهاباد نیز حضور در راهپیمایی 13 آبان را از واجبات دینی عنوان کرد و گفت: از تمام اقشار مختلف مردم انتظار می رود در این راهپیمایی عظیم ضد استکباری حضور یابند.
ماموستا یحیی اسماعیلی، ایستادگی ملت ایران در برابر ترفتدهای استکبار‌ را نخستین پیام این راهپیمایی عنوان کرد و ‌افزود: حفظ اتحاد و وحدت کلمه در برابر دشمنان دومین پیام این حضور پرشور خواهد بود.

** نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری هم 13 آبان را نماد مبارزه با آمریکا و استکبار جهانی دانست و افزود: این یوم الله در حقیقت روز اعلام برائت از آمریکاست ‌و همه ساله مردم کشورمان این روز را گرامی می دارند.
آیت الله شیخ جواد مجتهد شبستری ادامه داد: با توجه به دشمنی های آمریکا با ملت ایران و تشدید تحریم ها راهپیمایی 13 آبان باید با شکوه تر از سال های گذشته برگزار شود.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آمریکا هنوز ملت ایران را نشناخته، گفت: این ملت 40 سال تحریم را تجربه کرده و از نزدیک دشمنی ها را دیده و بحران ها را پشت سر گذاشته است بنابراین دشمن باید بداند که آزموده را آزمودن خطاست.
آیت الله شبستری ادامه داد: حضور پرشور در راهپیمایی13 آبان ثابت خواهد کرد این ملت با استقامت تمام بحران ها را پشت سر خواهد گذاشت و ملتی نیست که در برابر آمریکا تسلیم شود.
وی به پیام این راهپیمایی اشاره کرد و گفت: شکوه حضور مردم نشان خواهد داد این مردم تسلیم زور نمی شوند و‌ به عهد خود با شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری وفادار هستند و مسوولان باید قدردان این ملت باشند.

** رییس دفتر آیت الله جوادی آملی در آذربایجان غربی به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان تاکید کرد و گفت: با توجه به مواضع جدید آمریکا و تحریم های مضاعف علیه کشورمان، ضروری است تا این روز تاریخی باشکوه بیشتری برگزار شود.
حجت الاسلام سید محمد فخری ادامه داد: تحریم ها علیه کشورمان از همان اوایل پیروزی انقلاب اعمال شده و این بار نیز به شکل دیگری اعمال می شود ولی ملت ایران هرگز از این تحریم ها نخواهند هراسید.
وی افزود: حضور پرشور مردم در این روز تاریخی موحب یاس دشمنان شده و به استکبار جهانی نشان خواهد داد که ملت ایران همچنان به عهد خود با انقلاب و نظام پایبند هستند و‌ از آرمان های انقلاب دست نخواهند کشید.
حجت الاسلام فخری ادامه داد: همچنین این حضور نماد وفاداری ملت ایران به رهبر معظم انقلاب و فرامین ایشان است.

** رییس نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی نیز افزود: امسال شاهد تحریم های نفتی و تحریم های جدیدی از سوی آمریکا هستیم و بر همین اساس حضور در راهپیمایی 13 آبان باید پرشورتر از سال های گذشته باشد.
حجت الاسلام عسگر فعال آذر ادامه داد: حضور باشکوه دراین روز پیام شادی و امیدواری برای دوستان و ملت های مظلوم خواهد داشت.

** مدیرحوزه های علمیه آذربایجان غربی هم گفت: 13 آبان در حقیقت ندا به مبارزه با استکبار و نماد استکبارستیزی بوده و ضروری است در این روز اقشار مختلف مردم به صحنه بیایند و نقشه های دشمنان را خنثی کنند.
حجت الاسلام صفدر محمدی ادامه داد: همانگونه که آمریکا با تمام توان به میدان آمده تا این انقلاب را نابود کند، ضروری است با تمام قدرت در این روز حضور یابیم.
وی ‌افزود: 13 آبان در حقیقت نمایش قدرت ملت ایران است و به دنیا ثابت می کند که تحریم ها ذره ای از اراده ملت ایران و وفاداری به انقلاب و نظام را کم نمی کند.
به گزارش ایرنا 13 آبان یادآور سه رویداد تاریخی شامل تبعید امام راحل به ترکیه، قتل عام دانش آموزان مبارز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکاست؛ این روز در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.
3072/8135
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.