امام جمعه ماکو گفت: مردم به گرانی ها دامن نزنند.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام والمسلمین سید محمد هاشمی در بخشی از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ماکو با بیان اینکه تحریم های ثانویه و جدید از زمان خروج آمریکا از برجام بر ایران اعمال شده خطاب به مردم گفت: مردم باید آگاه باشند و با دامن زدن به گرانی ها ناآگاهانه با دشمن همکاری نکنند. 
 وی بر لزوم حضور حداکثری در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه تاکید کرد و گفت: امسال ۱۳ آبان از سالهای گذشته متفاوت تر و از حساسیت ویژه ای برخوردار است و کینه توزی دولتمردان آمریکایی با مردم ایران امسال بیشتر از هر سال است.
امام جمعه ماکو در ادامه با تاکید براینکه ایران اسلامی در ۱۳ آبان تنفر و نفرت خود از استکبار جهانی را به منصه ظهور خواهند گذاشت تصریح کرد: تمامی اقشار از تمامی مذاهب و اقوام با اتحاد و وحدت در راهپیمایی حضور خواهند داشت.
حجت الاسلام و المسلمین هاشمی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه ماکو با تاکید براینکه آمریکا با ایجاد جنگ روانیِ تحریم ها بیشتر به اهداف خود نزدیک می شود گفت: جنگ روانی باید از سوی ما به دشمن اعمال شود.
حجت الاسلام هاشمی افزود: دولت برای بی اثر کردن تحریمها کارهایی کرده ولی سوء مدیریت ها نقش اساسی در این میان ایفا کرده است و دولت باید در انعکاس عملکرد خود به مردم کوتاهی نکند تا مردم دلگرم تر به امورات کشوری و نظام باشند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.