سیدخضر سیدمحمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مناطق پرتردد غار سهولان و مرکز تجاری تاناکواری مهاباد به ترتیب به 2 و 24 نقطه وایفای رایگان مجهر شد و هر مرکز تا شعاع 500 متری را پوشش می دهد.
وی همچنین ادامه داد: در صورت توافق اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مهاباد تعداد نقطه ها و شعاع پوششی وایفای عمومی در مکان گردشگری غار سهولان افزایش می یابد.
سیدمحمدی همچنین اضافه کرد: طرح نصب وایفای عمومی برای بیمارستان مهاباد نیز در بیش از 15 نقطه در حال اجراست و تا پایان ماه آینده به اتمام می رسد.
رییس اداره مخابرات مهاباد اظهار داشت: این طرح می تواند مناطق گردشگری و عمومی مهاباد را به صورت رایگان تحت پوشش قرار دهد و بازدیدکنندگان از طریق تابلوهای راهنما به آن متصل شوند و از خدمات اینترنت استفاده کنند.
به گزارش ایرنا غار سهولان به عنوان یکی از مهمترین غارهای آبی طبیعی ایران دارای 2 هکتار مساحت است و جزو مناطق چهارگانه کشور به شمار می آید؛ این غار طبیعی در 42 کیلومتری مهاباد و در مسیر مهاباد – بوکان واقع شده است.
تاناکورای مهاباد نیز با سه هکتار مساحت دارای 925 باب مغازه بوده و تنوع محصول و اجناس خارجی از جاذبه های این بازار برای مسافران است.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
9903/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.