جاوید محسنی نیا روز پنجشنبه پس از شکست سه بر 2 این تیم مقابل کاله آمل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: داوران خط نگهدار اشتباه های زیادی در این دیدار داشتند و داوران نیز به تاسی از آنان دچار اشتباه شدند.
وی با بیان اینکه تمامی برنامه های پیش بینی شده به خوبی توسط بازیکنان شهرداری ارومیه اجرا شد و بازیکنان به هیچ عنوان کم کاری نکردند، اضافه کرد: این دیدار اگر عادلانه قضاوت می شد باید سه بر صفر به نفع شهرداری ارومیه به اتمام می رسید.
وی با اشاره به اینکه ست های اول و سوم مقتدرانه به نفع شهرداری ارومیه پایان یافت، ادامه داد: ست دوم نیز با نتیجه 26 بر 24 در حالی از چنگ بازیکنان شهرداری ارومیه در آمد که به هیچ وجه انتظار چنین نتیجه ای را نداشتیم.
سرمربی تیم شهرداری ارومیه گفت: قصد توجیه باخت این تیم را ندارم و اگر بازیکنان ما بد بازی می کردند با جان و دل مسوولیت شکست را به گردن می گرفتم ولی با اطمینان اعلام می کنم که سزاوار باخت نبودیم.
محسنی نیا افزود: مصدومیت عبدالرضا علیزاده از ناحیه مچ دست در اواخر ست سوم نیز موجب شد لیبروی دوم وارد بازی شود.
وی ادامه داد: از گذشته تاکنون همواره انجام دیدار تیم های ارومیه ای با کاله آمل با حساسیت ها و تنش هایی همراه بوده که بر روند و نتیجه عادلانه بازی ها تاثیر گذاشته است.
به گزارش ایرنا تیم شهرداری ارومیه عصر روز چهارشنبه در سالن پیامیر اعظم (ع) میهمان تیم کاله آمل بود.
این دیدار با نتیجه سه بر 2 به نفع کاله آمل به پایان رسید تا شهرداری ارومیه سومین باخت پیاپی خود را تجربه کند.
تیم شهرداری ارومیه در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور یکشنبه هفته آینده میزبان تیم شهرداری ورامین در سالن غدیر ارومیه است.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.