مدیر آموزش و پرورش سلماس احیای نهضت بیداری اسلامی را ثمره خون شهدا دانست و افزود: پیروی از راه شهدا وظیفه همگانی ما است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حسین خیرجویی در یادواره شهدای دانش آموز شهرستان سلماس که به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و فرارسیدن اربعین حسینی در مسجد قمر بنی هاشم شهرستان سلماس برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی خصوصا شهدای دانش آموز، احیای نهضت بیداری اسلامی را ثمره خون شهدا دانست و افزود: پیروی از راه شهدا وظیفه همگانی ما خصوصا دانش اموزان است و برگزاری چنین یادواره هایی بهانه ای  است تا دانش آموزان این شهرستان بار دیگر به تاسی از شهدای انقلاب اسلامی با مقام عظمای ولایت تجدید میثاق کنند .

وی بیان کرد: شهدا با نثار خون خود حرکت انقلابی مردم ایران اسلامی را ماندگار کرده و موجب بیداری مسلمانان آزاده جهان شدند .

خیرجوئی تصریح کرد : پیام شهدای انقلاب اسلامی مبنی بر پیروی از ولایت فقیه ، دارا بودن روحیه انقلابی و ایستادگی در مقابل زیاده خواهی دشمنان باید با جدیت دنبال شود .

حسین پوراسماعیل معاون هماهنگی سپاه سلماس نیز در ادامه مراسم  بر دشمن شناسی و بصیرت دانش آموزان تاکید کرد و افزود: هدف از یادواره شهدا یادآوری نام ، یاد و دستاوردهای شهداست که اولین و مهمترین آنها امنیت پایدار و غیر قابل انکار کشور است .

وی با اشاره به اینکه زندگی و رفتار شهدا چراغ راه حرکت به سوی سعادت انسان هاست، افزود: شهدا دلبستگی به دنیا و متعلقات آن را پس زدند و آن را مانع رسیدن به هدف متعالی انسان معرفی کردند.

به گزارش ایسنا؛ مدیحه سرایی در رسای شهدای کربلا و شهدای دانش اموز انقلاب اسلامی پایانبخش این یادواره بود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.