رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از تشکیل و ارجاع 12 مورد پرونده تخلف ارزی به اداره تعزیرات حکومتی استان خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی جعفر صادق اسکندری در جمع خبرنگاران گفت: 14 نفر اشخاص حقیقی و حقوقی دریافت کننده ارز دولتی در استان شناسایی شدند که از این تعداد 12 مورد بررسی نهایی گردیده، پرونده تخلف ارزی تشکیل گردید.

وی تصریح کرد: برابر لیست های ارسالی از بانک های استان در خصوص دریافت کنندگان ارز، کارشناسان معاونت نظارت و بازرسی بررسی های لازمه را برابر قانون بعمل آورده و تاکنون 12 مورد پرونده با عنوان تخلف عدم اجرای تعهدات در قبال دریافت ارز تکمیل و جهت صدور حکم ورسیدگی نهایی پرونده ها به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در مجموع تخلف12 شرکت دریافت کننده ارز دولتی که عمده تخلف واحدهای مذکور عدم اجرای تعهدات وارکنندگان در قبال ارز و خدمات دولتی و گرانفروشی به ارزش تقریبی بیش از 186 میلیارد تومان بوده است.

اسکندری اظهار کرد: افزایش نظارت ها، تشکیل کمیته ویژه مبارزه با قاچاق و احتکار کالا از جمله گام های اساسی در برخورد با سودجویان، محتکران و تنظیم بازارکالاهای اساسی در این برهه از زمان خواهد بود .

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی بازرسان و کارشناسان و ادارات زیربط مبارزه با قاچاق و احتکار کالا و ارز بدون هیچگونه اغماض و چشم پوشی و با تمام توان اقدامات و برخوردهای قانونی را اعمال نمایند.

اسکندری در پایان گفت:مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و احتکار به صورت شبانه روزی با شماره تلفن 124 نظارت و بازرسی ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان ها و استان تماس حاصل فرمایند.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.