ماموستا مصطفی محمودی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حضور پرشور مسلمانان اعم از اهل تسنن و تشیع اقتدار دنیای اسلام و مسلمانان را در برابر ظالمان و کافران به تصویر می کشد و نشان می دهد برخلاف تبلیغات منفی دشمنان برای تفرقه افکنی بین مسلمانان، آنان همچنان متحد هستند.
وی ادامه داد: همچنین این حضور یکپارچه بر رعب و وحشت دشمنان می افزاید و به آنان ثابت می کند هرگز تسلیم ظالمان نخواهند شد.
امام جمعه پیرانشهر بیان کرد: علاوه براین، همایش پیاده روی اربعین وحدت و همبستگی بیشتر کشورهای عراق و ایران را موجب و به ارتباط عمیق آنان باعث می شود.
ماموستا محمودی افزود: پیاده روی اربعین پیام های مختلفی دارد بویژه در بعد سیاسی اقتدار جهان اسلام را در شکلی وسیع به رخ استکبار می کشد.
امام جمعه پیرانشهر ادامه داد: اربعین فرصت مناسبی برای زیارت شخصیتی است که جان و مال و فرزندانش را فدای اسلام کرد و شخصیتی که تسلیم ظالم نشد.
وی بیان کرد: تجمع میلیونی مسلمانان در همایش پیاده روی اربعین نمایش قدرت امت اسلامی در برابر کافران و ظالمان و دشمنان اسلام ومسلمانان است.
ماموستا محمودی افزود: این تجمع نشان می دهد مسلمانان اعم از شیعه و سنی در برابر ظالمان سکوت نمی کنند و همچنان برای مقابله با مستکبران یکدل و متحد هستند.
به گزارش ایرنا پیاده روی بزرگ و میلیونی اربعین در روزهای منتهی به اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برگزار و نزدیک به 20 میلیون نفر از سراسر کشور در آن حضور می یابند؛ هشتم آبان سال جاری اربعین حسینی است.
8135/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.