جعفرصادق اسکندری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: چهار هزار و 553 پرونده با چهار هزار و 669 نوع تخلف در این رابطه کشف و برای آنها 220 میلیارد ریال جریمه پیشنهاد و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
وی ادامه داد: درج نکردن قیمت، گرانفروشی، کم فروشی و احتکار از جمله مهمترین تخلف های این دوره بود.
وی افزود: عمده گزارش کالایی به ترتیب مربوط به انواع نان، میوه وتره بار، لوازم خانگی، خواروبار، گوشت قرمز و گوشت مرغ، تعمیر خودروهای سبک، اغذیه فروشان و رستوران ها بوده است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با اشاره به اینکه 923 ناظر افتخاری در این استان وجود دارد، اضافه کرد: 338 نفر از این تعداد در سال جاری فعال بودند و 955 مورد گزارش تخلف را اعلام کردند .
اسکندری بیان کرد: سامانه مردمی 124 آماده دریافت انتقادها و شکایت های مردمی است و شهروندان می توانند 24 ساعته شکایت های خود را درخصوص گران فروشی، احتکار، کم فروشی، صادرنکردن فاکتور، تقلب و درج نکردن قیمت در این سامانه ارائه دهند.
به گزارش ایرنا بازرسان در راستای حفظ ثبات و آرامش در بازار در روزهای عادی از ساعت 16:30 تا17:30 و روزهای تعطیل از ساعت 9 تا 13:30 آماده دریافت شکایت های مردمی هستند؛ میزان بازرسی ها به علت تخلف های کشف شده در هفته های اخیر در آذربایجان غربی افزایش یافته است.
9918/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.