به گارش ایرنا رییس هیات دوچرخه سواری و دبیر کمیته ورزش های همگانی مهاباد روز جمعه در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: در این همایش مشترک 150 دوچرخه سوار و 250 نفر مسافت پنج کیلومتری از میدان ملاجامی به سمت پارک ملت مهاباد را پیمودند.
دیاکو توتونچی افزود: امروز باید در زندگی شهری به سلامت جسم و روح بیشتر توجه کرد و بهترین راهکار آن نیز توسعه ورزش بین همه اقشار جامعه است.
وی اضافه کرد: ورزش همگانی را باید مقدمه ورزش قهرمانی دانست و تشویق مردم به این امر در گرایش به ورزش قهرمانی می تواند بسیار مهم باشد.
وی، توسعه ورزش همگانی برای سلامتی افراد جامعه را از اهمیت بالایی برخوردار دانست و اضافه کرد: این ورزش در افراد تاثیرگذار است و در نهایت نیز به سلامت جامعه و پیشرفت اجتماعی کمک می کند.
به گزارش ایرنا در پایان این همایش به قید قرعه به 35 نفر از شرکت کنندگان هدایایی از سوی اداره ورزش و جوانان اهدا شد.
همایش پیاده روی خانوادگی مهاباد با شرکت خانواده ها و اقشار مختلف مردم و با هدف ترویج فرهنگ ورزش های همگانی و ایجاد شور و نشاط در جامعه برگزار شد.
هفته تربیت بدنی همه ساله از ۲۶ مهر تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و آثار کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش های همگانی برگزار می شود.
شهرستان 237 هزار نفری مهاباد دارای 9 هزار ورزشکار است که در قالب 43 هیات، 70 باشگاه خصوصی و 20 باشگاه دولتی در حال فعالیت هستند.
9903/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.