امیرعباس جعفری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش باران به طور متناوب از شب گذشته در آذربایجان غربی به خصوص شهر ارومیه جریان داشته و در حال فروکش کردن است.
وی با اشاره به اینکه مشکل خاصی در منطقه وجود ندارد، ادامه داد: بررسی آخرین نقشه های پیش یابی از ورود توده هوای سرد طی اواخر روز جاری به این استان حکایت دارد و دمای هوا 6 تا هشت درجه کاهش می یابد.
وی با هشدار به کشاورزان گفت: با کاهش دمای هوا احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی وجود دارد و برای جلوگیری از این امر تدابیر لازم باید اتخاذ شود.
مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی بیان کرد: طی روزهای اخیر حدود هفت نفر در شهرستان های ماکو و نقده دچار مسمومیت با گاز منواکسید کربن شدند و مردم باید توصیه های مربوط به استفاده از وسایل گرمایشی را جدی بگیرند.
جعفری بیان کرد: مردم از پارک کردن خودرو در کنار درختان و مکان هایی که امکان سقوط اشیا وجود دارد و اطراق و چرای دام در مسیل رودخانه ها پرهیز کنند.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی استانی با آب و هوای سرد کوهستانی است و در ایام پاییز بارش های مطلوب باران در این استان رخ می دهد.
سامانه بارشی از اواخر روز گذشته /پنجشنبه، 3 آبان/ وارد استان شده و توده هوای سرد هم از اواخر وقت امروز /جمعه/ در استان حاکم می شود.
3072/9918
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.