«محمد وکیلی» روز پنجشنبه با اشاره به شکست تیمش مقابل خاتم اردکان در هفته دوم رقابت های لیگ برتر کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 11 بازیکن تیم درنای ارومیه تجربه بازی در لیگ برتر را ندارند و اغلب نفرات زیر 18 سال هستند ولی ارتقای سطح کیفی بازیکنان به خوبی مشاهده می شود.
وی بیان کرد: تیم خاتم اردکان به دلیل باخت هفته گذشته اش مقابل تیم شهرداری ورامین و برای بهبود موقعیت خود در جدول تمام تلاش خود را برای کسب پیروزی به کار بست و توانست با اتکا به تجربه بازیکنانش در امتیازهای پایانی بر ما غلبه کند.
وکیلی با اشاره به حمایت خوب هواداران ارومیه ای و حضور پرشور آنان در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه، گفت: هواداران سرمایه های اصلی والیبال این شهر هستند و در مواقع حساس با تشویق های بی امان خود روحیه مضاعف به بازیکنان می دهند و انگیزه تیم را برای کسب پیروزی دو چندان می کنند.
سرمربی تیم والیبال درنای ارومیه نحوه برگزاری مسابقه تیم درنا ارومیه مقابل خاتم اردکان از هر نظر محل برگزاری، کیفیت فنی بازی، کادر داوری و تماشاگران را در حد و اندازه های استاندارد عنوان کرد و گفت: بازیکنانم در حال حاضر در صدد تجربه اندوزی هستند و در دور برگشت رقابت های لیگ برتر کشور حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.
وی بیان کرد: بازیکنانم به آزمون خطاهای بیشتری نیاز دارند و با تقویت نقاط ضعف خود که بیشتر به دلیل کم تجربگی و شتاب زدگی در نحوه عملکرد رخ می دهد، می توانند به نتایج قابل قبولی در دیدارهای بعدی برسند.
وی ادامه داد: 2 بازی سخت نیز مقابل تیم های سایپا و پیکان تهران پیش رو داریم ولی به دلیل امتیاز میزبانی و بهره گیری از حضور تماشاگران خون گرم ارومیه ای در سالن مسابقه، امید می رود بازی جذاب و با کیفیتی را شاهد باشیم.
وکیلی گفت: تمام تلاش مجموعه تیم درنای ارومیه علاوه بر ارایه بازی باکیفیت، کسب نتیجه و بهبود جایگاه در جدول لیگ برتر است ولی باید قبول کرد که تیم ما جوان و کم تجربه است و قصد دارد با کمترین سرمایه گذاری بهترین نتیجه ممکن را در مقابل تیم های قوی و متمول کسب کند.
به گزارش ایرنا تیم والیبال درنای ارومیه عصر چهارشنبه در دومین هفته از رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در دیداری خانگی سه بر یک مغلوب خاتم اردکان شد؛ درنای ارومیه هفته گذشته در نخستین گام نیز سه بر صفر مقابل فولاد سیرجان ایرانیان شکست خورده بود.
تیم درنای ارومیه امسال برای نخستین بار با هدایت «محمد وکیلی» سرمربی تیم نوجوانان کشور وارد کوران رقابت های لیگ برتر شد و هشت بازیکن زیر 18 سال ارومیه ای در ترکیب آن حضور دارند که چهار تن از آنان عضو تیم ملی نوجوانان ایران هستند.
تیم درنای ارومیه در دیدارهای هفته سوم و چهارم نیز میزبان سایپا و پیکان تهران خواهد بود و این امر از نظر روحی و روانی وضعیت خوبی برای بازیکنان جوان و کم تجربه این تیم فراهم می کند.
والیبال ارومیه با پیشینه درخشان به جز مقام قهرمانی جام کوروش در سال 1350 هیچ مقام قهرمانی دیگری ندارد و هواداران والیبال دوست این شهر همچنان در حسرت کسب جام طلایی و راهیابی به جام باشگاه های آسیا هستند.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.