جواد پرویز روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بازیکن روز دوشنبه این هفته حین انجام تمرینات از ناحیه چهار سر پای چپ دچار کشیدگی شدید عضله شد و نیاز به استراحت دارد.
وی بیان کرد: عملیات درمان این بازیکن در حال پیگیری است و مراحل فیزیوتراپی بر روی پای آسیب دیده آغاز شده است.
وی ادامه داد: تیم پزشکی باشگاه شهرداری ارومیه تمام تلاش خود را برای رفع مصدومیت و حضور این بازیکن در دیدار هفته سوم به کار می بندد.
پزشک تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: هم اکنون تمام بازیکنان در سلامت کامل هستند و در مصاف با شهرداری گنبد به میدان می روند.
به گزارش ایرنا، تیم شهرداری ارومیه که هفته گذشته دیدار نخست خود را با نتیجه سه بر صفر مقابل پیکان تهران شکست خورد، امروز /چهارشنبه/ به مصاف هم نام گنبدی خود می رود که در هفته نخست پیروز میدان بود.
شاگردان جاوید محسنی نیا در شهرداری ارومیه امروز مقابل همنام گنبدی کار سختی دارند زیرا حریف به دلیل پیروزی هفته گذشته اش مقابل تیم شهروند اراک روحیه خوبی دارد و این هفته نیز از امتیاز میزبانی و تشویق هواداران برخوردار است.
مسعود ذوقی با کمک مرتضی علایی قضاوت این دیدار را بر عهده دارند و احمد دامغانی نژاد به عنوان ناظر و حمید حق بین و مسعود یزدان پناه نماینده های سازمان لیگ در این مسابقه خواهند بود.
این دیدار همزمان با سایر مسابقات لیگ برتر کشور از ساعت 16 آغاز می شود.
والیبال ارومیه با پیشینه درخشان به جز مقام قهرمانی جام کوروش در سال 1350 هیچ مقام قهرمانی دیگری ندارد و هواداران والیبال دوست این شهر همچنان در حسرت کسب جام طلایی و راهیابی به جام باشگاه های آسیا هستند.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.