محمد وکیلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هدف اصلی کادر فنی تیم درنا ارومیه ارایه بازی خوب در رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور و کسب تجربه روزافزون برای بازیکنان نوجوان این تیم است ولی در کنار آن ایجاد روحیه جنگندگی و رسیدن به پیروزی نیز در اولویت بعدی است.
وی بیان کرد: سیاست کلی برای تشکیل تیم درنا ارومیه تربیت بازیکنان نوجوان و بومی شهر والیبال خیز این شهر و حفظ آمادگی برای سایر ملی پوشان نوجوان کشور است.
وی ادامه داد: حاصل تلاش تیم شمس تهران در لیگ برتر سال گذشته راهیابی چهار بازیکن به ترکیب تیم ملی بزرگسالان ایران است که امسال در لیگ ملت های والیبال، بازی های آسیایی جاکارتا و مسابقات جهانی شرکت کردند.
سرمربی تیم ملی نوجوانان کشور گفت: تیم درنا ارومیه در حالی در هفته نخست رقابت های لیگ برتر مقابل تیم فولاد سیرجان به میدان رفت که صرف نظر از نتیجه بازی با کیفیت و جانداری را از بازیکنانم شاهد بودم.
وی ادامه داد: در ست اول آن دیدار با وجود اینکه اختلاف امتیاز چشمگیری (12 - 16) با حریف داشتیم ولی به دلیل کم تجربگی بازیکنان با واگذاری ست نخست کار در ست های بعدی برایمان سخت تر شد.
وکیلی افزود: در دیدارهای هفته دوم تا چهارم سه مسابقه خانگی پیاپی مقابل خاتم اردکان، سایپا و پیکان تهران پیش رو است و این امر از نظر روحی و روانی وضعیت خوبی برای بازیکنان جوان و کم تجربه ام فراهم می کند.
وی با اشاره به اینکه معرفی نخبه های برتر والیبال کشور از رسالت های مهم در تشکیل تیمی با ترکیب بازیکنان نوجوان و شرکت دادن در لیگ برتر ایران است افزود: میانگین قدی این تیم 198.5 سانتیمتر است و قصد داریم بازیکنان ناشناخته ولی مستعدی را به تیم های ملی معرفی و تزریق کنیم.
وی اضافه کرد: هشت بازیکن ارومیه ای، سه بازیکن رده سنی امید و هفت بازیکن تیم ملی نوجوانان در ترکیب تیم درنا ارومیه توپ می زنند که 11 بازیکن تجربه بازی در لیگ برتر را ندارند.
وکیلی ادامه داد: تیم درنا ارومیه دارای یک برنامه میان مدت سه ساله است که در کنار بازیکن سازی باید در سومین سال در جمع چهار تیم لیگ برتر ایران قرار گیرد.
به گزارش ایرنا تیم والیبال درنا ارومیه در هفته نخست رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور مقابل میزبان خود فولاد سیرجان ایرانیان شکست خورد.
90 درصد بازیکنان تیم درنا ارومیه با مربیگری محمد وکیلی را ملی پوشان نوجوانان تشکیل می دهند و هدف از تشکیل آن آمادگی برای حضور در رقابت های جهانی 2019 مصر است.
امسال 2 تیم شهرداری ارومیه و درنا ارومیه به عنوان نماینده آذربایجان غربی در رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور حضور دارند.
به گزارش ایرنا در سال 1383 سه نماینده به نام های پگاه و آذرپیام ارومیه و آیدانه چالدران از آذربایجان غربی در لیگ برتر ایران حضور داشتند.
والیبال ارومیه با پیشینه درخشان به جز مقام قهرمانی جام کوروش در سال 1350 هیچ مقام قهرمانی دیگری ندارد و هواداران والیبال دوست این شهر همچنان در حسرت کسب جام طلایی و راهیابی به جام باشگاه های آسیا هستند.
7156/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.