کامبیز شاوله روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان فضا در قالب 17 واحد آموزشی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان شاداب سازی شده است که هشت هزار مترمربع از این میزان در 12 مدرسه شهری و روستایی بوده است.
وی اضافه کرد: چهار هزار مترمربع نیز در قالب طرح هجرت 3 در پنج مدرسه دیگر و با بیش از 70 میلیون ریال صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه بخش عمده هزینه رنگ آمیزی و شاداب سازی مدارس توسط شهروندان و خیران تامین می شود، اضافه کرد: عملیات اجرایی شاداب سازی در قالب طرح های رنگ آمیزی مدارس مهاباد قبل از شروع سال تحصیلی جاری با هدف افزایش روحیه گروهی، اعتماد سازی، ایجاد فضای عاطفی و دوستانه، خلاقیت و نشاط دانش آموزان انجام شد.
رییس اداره آموزش و پرورش مهاباد بیان کرد: برنامه طرح هجرت 3 در تابستان امسال با همکاری آموزش و پرورش، حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی و قرارگاه سازندگی بسیج از اول تیر ماه 97 آغاز شده است.
شاوله در خصوص مرمت و بازسازی مدارس نیز بیان کرد: امسال 900 مترمربع از حیاط مدارس این شهرستان با بکارگیری 40 تن آسفالت شده و 550 متر از سقف مدرسه های روستایی نیز بهسازی شده است.
به گزارش ایرنا، طرح هجرت در راستای کسب مهارت و تجربه و همچنین غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان درفصل تابستان اجرا می شود.
41 هزار و 269 دانش آموز در قالب مدارس دولتی و غیردولتی در مهاباد امسال ثبت نام کرده اند.
این شهرستان دارای 237 هزار نفر جمعیت و 320 مدرسه شهری و روستایی است.
9903/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.