دروازه بان تیم فوتبال 90 ارومیه روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه این تیم در هفته های پنجم و ششم 2 تساوی پیاپی بدون گل مقابل تیم های اکسین البرز و مس کرمان کسب کرده است، گفت: ادامه این موفقیت ها در بازی هفته هفتم با پیروزی ارزشمند یک بر صفر مقابل تیم صدرنشین آلومینیوم اراک تکمیل تر شد تا در سه بازی متوالی دروازه تیم بسته بماند.
مهدی خسروی افزود: کسب موفقیت در بسته نگهداشتن دروازه تیم 'کلین شیت' متعلق به شخص من نیست بلکه حاصل تلاش تمامی بازیکنان به ویژه خط دفاعی مستحکم تیم است.
وی بیان کرد: تیم 90 ارومیه پس از اینکه بازی نخست لیگ امسال را از دست داد، در دیدارهای هفته دوم و سوم 2 شکست تلخ و پر گل را متحمل شد.
دروازه بان تیم 90 ارومیه ادامه داد: روند صعودی این تیم با برگزاری دیدار هفته چهارم مقابل شهرداری تبریز و کسب تساوی یک بر یک، آغاز شد.
وی با اشاره به اینکه این تیم فردا /دوشنبه 30 مهر ماه/ یک بازی حساس خانگی مقابل شهرداری ماهشهر دارد، افزود: تیم حریف به دلیل پیروزی هفته گذشته مقابل ملوان بندر انزلی با روحیه خوبی وارد میدان می شود و این خبر از یک بازی سخت و نفس گیر برای نماینده ارومیه می دهد.
خسروی رویارویی تیمش مقابل پرسپولیس تهران در جریان رقابت های جام حذفی را بسیار لذت بخش عنوان کرد و گفت: این دیدار شادابی خاصی در چهره تک تک بازیکنان 90 ارومیه ایجاد کرده بود زیرا آنان بدون هیچگونه نگرانی از نتیجه بازی، توانمندی های خود را در ورزشگاه آزادی تهران به نمایش گذاشتند.
وی با تاکید بر اینکه خالصانه در خدمت 90 ارومیه و فوتبال استان آذربایجان غربی قرار دارد، گفت: جواب اعتماد مسوولان باشگاه را با ارایه بازی های خوب خواهم داد.
به گزارش ایرنا این دروازه بان متولد 1363 در قشقایی شیراز است و سابقه حضور در تیم های فجر سپاسی شیراز، پیام شیراز، مس سرچشمه، پارس جنوبی، شهرداری بندرعباس و برق جدید شیراز را دارد.
تیم 90 ارومیه تا پایان هفته هفتم رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور با کسب 6 امتیاز در رده یازدهم قرار دارد.
این تیم فردا دوشنبه 30 مهر ماه جاری در هفته نهم رقابت های لیگ دسته یک کشور میزبان تیم شهرداری ماهشهر در زمین چمن تختی ارومیه است؛ این دیدار ساعت 15 برگزار می شود.
دیدار تیم 90 ارومیه مقابل فجر سپاسی شیراز از هفته هشتم رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور که قرار بود روز سه شنبه، 24 مهر ماه جاری برگزار شود لغو و به زمان دیگری موکول شد.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.