به گزارش ایرنا، در این بیانیه که روز یکشنبه با امضای فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب منتشر شده، از حضور همزمان ورزشکاران دختر و پسر در این همایش انتقاد به عمل آمده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در این بیانیه آورده است: همایش ورزشی ‌(مختلط) در شهر دارالمومنین تکاب که بیش از 450 شهید گلگون کفن و هزاران جانباز و رزمنده و‌ آزاده باغیرت تقدیم اسلام و انقلاب کرده است و زائران نیز در حال اعزام به آیین اربعین هستند، به هیچ عنوان پسندیده نیست و هیچ سنخیتی ندارد.
سرهنگ پاسدار مهدی زینال نژاد در بخش دیگری از این بیانیه آورده است: ملاک ما در اجرای برنامه های اجتماعی، ورزشی و ... مدنظر قراردادن اصول شرع مقدس اسلام، پیروی از راه و روش مطهر ائمه معصومین(ع) و در نظر گرفتن مناسبت ها می باشد.
اینجانب و مجموعه سپاهیان، بسیجیان و نیروهای ارزشی و متدین، اجرای این نوع برنامه ها را محکوم می کنیم و اجازه استمرار این نوع حرکت های ضد ارزش را نخواهیم داد.
رییس اداره ورزش و جوانان تکاب نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به حساسیت هایی که در خصوص نحوه اجرای مراسم مطرح شده است، اظهار داشت: از افراد و ارگان هایی که در این خصوص دلسوزی کرده اند، تشکر می کنم و بدون شک این نظرها در اجرای بدون نقص و به دور از مشکلات شرعی و عرفی برنامه ها در آینده مفید خواهد بود.
رضا طلایی گفت: ورزشکاران نونهال و نوجوان 35 هیات ورزشی در این جشنواره پس از انجام رژه ورزشی در صفوف کاملا جداگانه به سکوی تماشاگران هدایت شده و در آنجا مستقر شدند و بحث اختلاط به آن صورت که ذکر شده مطرح نبوده است.
وی افزود: در هر حالت با توجه به حضور همزمان دختران و پسران باید تدابیر ویژه ای اندیشیده شود تا از بروز چنین مواردی پیشگیری گردد.
به گزارش ایرنا به در این جشنواره چهار هزار نفر از ورزشکاران، مربیان، پیشکسوتان و خانواده های ورزشکاران در قالب 35 هیات ورزشی در رشته های مختلف به اجرای حرکات ورزشی گروهی و انفرادی پرداختند و مسابقه های متعدد و متنوع ورزشی را برگزار کردند.
در این جشنواره همچنین از قهرمانان ورزشی، مدال آوران و صاحبان عناوین برتر در رشته های مختلف ورزشی با حضور فرماندار تکاب تجلیل شد.
اداره ورزش و جوانان تکاب در ارزیابی عملکرد سال 1396 در سطح شهرهای آذربایجان غربی توانست به مقام برتر استان دست پیدا کند.
7514/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.