به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی روز شنبه در دیدار با مدیران استانی بیمه سلامت، افزود: اطلاع رسانی از عمکلرد دستگاه های اداری مناسب نیست و مردم از عملکرد برخی دستگاه ها بی اطلاع هستند.
وی افزود: برخی نگرانی ها در بین مردم در خصوص ادامه عملکرد بیمه سلامت همگانی وجود دارد و باید اطلاعات کافی در این مورد نیز در اختیار مردم قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بیان کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری رنج مریض داری و مریضی برای فرد کافی است و نباید غیر از این عامل دل مشغولی دیگری چون مشکل های بیمه ای داشته باشد.
مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: یک میلیون و 929 هزار نفر از جمعیت سه میلیون و 265 هزار نفری این استان با 61 درصد پوشش از خدمات بیمه سلامت استفاده می کنند.
نادر نانبخش افزود: دولت هزینه های چشمگیری برای بیمه مردم اختصاص داده و ماهانه 540 میلیارد ریال هزینه درمان این بیمه شدگان است.
به گزارش ایرنا هفته بیمه سلامت از 27 مهر آغاز شده و تا سوم آبان ادامه می یابد؛ طی این هفته بیش از 10 عنوان برنامه در آذربایجان غربی اجرا می شود.
اسامی روزهای هفته بیمه سلامت نیز به این شرح است: «بیمه سلامت، توانمندی و ترویج فرهنگ عمومی»، «بیمه سلامت، سازمان الکترونیک و هوشمندسازی»، «بیمه سلامت، سطح بندی و نظام ارجاع»، «بیمه سلامت، پوشش بیمه همگانی و حفاظت مالی از بیمه شدگان»، «بیمه سلامت، حقوق شهروندی و مشتری مداری»، «بیمه سلامت، تجمیع منابع و خرید راهبردی»، «بیمه سلامت، مشارکت های اجتماعی و شرکای کاری» است.
بیمه سلامت از سال 1393 با اجرای طرح تحول نظام سلامت و تجمیع چند بیمه به ویژه بیمه خدمات درمانی و اقشار مختلف در کشور ایجاد شد و در حال حاضر در کنار بیمه تامین اجتماعی بیشترین سهم را در بازار بیمه ای کشور دارد.
شماره تماس 1666 بیمه سلامت آماده پاسخگویی شبانه روزی به بیمه شدگان است.
3072/9918
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.