علی صدقیانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به بررسی وضعیت بهداشتی درمانی این شهرک طی هفته گذشته افزود: ساکنان گلمان ارومیه مطالباتی در راستای ارائه بهتر خدمات داشتند که با همکاری دیگر بخش ها، قسمت قابل توجهی از نیاز بهداشتی درمانی آنان رفع می شود.
وی از استقرار مرکز امداد جاده ای در کنار مرکز خدمات جامع سلامت میاوق در مسیر جاده دریا خبر داد و اضافه کرد: با هماهنگی های انجام شده از آبان ماه امسال شاهد راه اندازی این مرکز در روستای مجاور شهرک گلمان خواهیم بود تا امداد رسانی به حادثه دیدگان و بیماران تسریع یابد.
وی بیان کرد: در راستای جلوگیری از اعمال هزینه های اضافی بر دوش سیستم و بهره مندی مردم شهرک گلمان از امکانات آزمایشگاهی، یک نفر نمونه بردار به مدت سه روز در هفته در این شهرک مستقر می شود تا آزمایش های لازم ساکنان این شهرک را دریافت کند.
رییس مرکز بهداشت ارومیه ادامه داد: این امر می تواند از مراجعه مردم به آزمایشگاه های سطح شهر ارومیه برای ارائه نمونه ها و تحویل نتایج آزمایش جلوگیری کند.
صدقیانی با اشاره به مراجعه روزانه کمتر از 15 نفر برای انجام اقدامات درمانگاهی گفت: با توجه به چارت مقرر وزارتی، امکان بهره مندی از مرکز شبانه روزی درمانی برای ساکنان شهرک گلمان ارومیه مقدور نیست و مرکز روزانه این شهرک از ساعت هشت صبح تا 12 شب پذیرای مراجعان خواهد بود.
وی افزود: همچنین 460 قلم داروی استاندارد موجود در داروخانه این شهرک بیش از 95 درصد بیماری ها را پوشش می دهد و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
به گزارش ایرنا، شهرک گلمان ارومیه در 15 کیلومتری شرق این شهر قرار دارد.
این شهرک در قالب پروژه مسکن مهر طراحی و اجرا شده است.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.