حنیف سلامت روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هدف از اجرای این طرح شناخت تغییرات ایجاد شده در واحدهای مسکونی بهسازی شده، ارائه خدمات مناسب در روستاها، بهبود وضعیت زندگی روستایی، شناخت ویژگی های عمومی روستا، ویژگی های فنی و اطلاعات مالکان واحدهای مسکونی است.
وی افزود: جمع‌آوری اطلاعات دقیق در زمینه امکانات عمومی، امکانات عمرانی، ویژگی‌های سکونتی و بهداشتی، برنامه ‌ریزی برای پیشبرد طرح جامع بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، بهبود و ساماندهی امکانات رفاهی و معیشت روستانشینان، برنامه ریزی دقیق دستگاه‌ های اجرایی برای توسعه و عمران مناطق روستایی از دیگر هدف های طرح آمارگیری از مشخصات مساکن روستایی به شمار می رود.
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مهاباد اضافه کرد: اجرای این طرح در 23 روستای بخش مرکزی و خلیفان این شهرستان به مدت یک ماه انجام می شود.
سلامت گفت: از آنجایی که آمار و اطلاعات به عنوان پایه و اساس برنامه ریزی بنیاد مسکن به شمار می رود، همکاری مطلوب روستاییان برای اجرای موفق این طرح ضروری است.
وی از مردم، شوراهای اسلامی روستا، دهیاری ها و مسوولان محلی خواست تا با همکاری و تعامل سازنده خود، زمینه اجرای این طرح را با دقت و صحت لازم در کمترین زمان ممکن فراهم کنند.
مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و دارای 192 روستا در 2 بخش مرکزی و خلیفان است.
9903/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.