مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی روز شنبه در حاشیه آیین ارسال تجهیزات ورزشی کاروان های امید به مدارس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: میز تنیس روی میز، توپ، تور، لباس ورزشی، راکت تنیس و اقلام دیگر مورد نیاز در مدارس جزو وسایل ارسالی به مناطق و مدارس است.
وی با تاکید بر اینکه تجهیزات ورزشی به تدریس بهینه درس تربیت بدنی کمک می کند، اضافه کرد: با وجود اینکه کمبودهای بسیاری در زمینه تجهیزات ورزشی مدارس استان وجود دارد ولی سعی می شود تا بخشی از این کمبودها جبران شود.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ادامه داد: ایجاد شادابی و پرنشاط کردن زنگ های ورزش مدارس از اهدافی است که در مناطق پیگیری می شود.
محمدی گفت: با اجرای طرح هایی مانند المپیاد درون مدرسه ای، حیات پویا، انجمن های ورزشی، ورزش با خانواده و توانمندسازی آموزگاران سه پایه نیز نشاط آفرینی در بین دانش آموزان دنبال می شود.
وی با اشاره به راهبردهای تامین معلم ورزش در استان، گفت: بهره وری در نیروی انسانی و استفاده از نیروهای حق التدریس از راهبردهای تامین معلمان ورزش در سطح مدارس است.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی بیان کرد: توانمندسازی آموزگاران پایه نیز جهت تامین معلمان ورزش مدارس در دستور کار قرار دارد و امسال سه هزار و 600 نفر در استان در دوره های لازم حضور می یابند و به اجرای این طرح کمک می کنند.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی دارای بیش از 594 هزار دانش آموز است که یکهزار و 200 معلم ورزش زنگ های ورزش آنان را اداره می کنند.
7125/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.