امام جمعه سلماس گفت: حماسه پیاده رویی اربعین حسینی نمایش قدرت جهان اسلام و بزرگترین محفل معرفی شیعه به جهانیان است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید محمد موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه سلماس گفت: حضور ده ها میلیونی مردم از 40 کشور جهان با تنوع نژادی و قومی و سنی و جنسیتی نماد قدرت نرم شیعه و وحدت مسلمین در شرایط حساس کنونی است.

وی افزود: حضور باشکوه مردم و جوانان ایران در این مراسم می تواند گواهی بر عدم تاثیر تبلیغات و مشکلات اقتصادی در اراده مردم غیرتمند و حسینی ایران اسلامی باشد.

خطیب نماز جمعه سلماس تصریح کرد: حادثه تروریستی میرجاوه و ربایش 14 نفر از نیروهای حافظ مرزهای جمهوری اسلامی در ادامه حرکت تروریستی اهواز بوده و آن را بشدت محکوم می کنیم و دشمنان بدانند امنیت خاک و شهروندان ایران برای نظام اسلامی خط قرمز است و ملت ایران انتظار دارند نیروهای مسلح جهت گوشمالی تروریست های جیش الظلم در اسرع وقت اقدام و فرزندان ملت را از چنگال این فرومایگان نجات دهند.

وی بیان کرد: همه مسئولین کشور مشکلات اقتصادی و فشارهایی که به مردم به ویژه اقشار اسیب پذیر وارد می شود اطلاع دارند اما مقابله با این مشکلات بنا به فرموده مقام معظم رهبری نیاز به تصمیم گیری های کلان، قاطع و راهگشای مسئولین دارد که امید است در اینده نزدیک مردم عزیز ایران شاهد اخبار خوبی از تصمیمات بزرگ اقتصادی دولت باشند .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.