به گزارش ایرنا، رییس اداره ورزش و جوانان تکاب عصر روز جمعه در این جشنواره گفت: این شهرستان در زمینه کسب عناوین اول تا سوم در ورزش های قهرمانی رتبه مناسبی در سطح آذربایجان غربی دارد.
رضا طلایی افزود: ورزشکاران تکاب در رشته های مختلف ورزشی به ویژه رشته های انفرادی در میادین مختلف جهانی، ملی و منطقه ای از دارندگان مقام های اول تا سوم هستند.
وی بیان کرد: سال 1396 به عنوان سال طلایی برای ورزشکاران تکاب به شمار می رود و در این سال بیش از 30 نفر از ورزشکاران این شهرستان در رشته های مختلف ورزشی به مقام های اول تا سوم رقابت های جهانی و ملی دست یافتند.
وی ادامه داد: کسب عنوان قهرمانی رقابت های جهانی کاراته اسپانیا توسط باربد صداقت و چند عنوان برتر در رقابت های ملی از مهمترین موفقیت های ورزشکاران تکابی در عرصه های ورزشی است.
رییس اداره ورزش و جوانان تکاب اضافه کرد: همچنین تیم هفت سنگ دختران تکاب نیز سال گذشته به مقام نخست کشوری دست یافت.
طلایی با بیان اینکه بیش از 20 نفر از ورزشکاران این شهرستان در رده ها و رشته های مختلف ورزشی عضو تیم های ملی هستند، گفت: تلاش می کنیم با توجه به بالا بودن سرانه ورزشی تکاب نسبت به میانگین کشوری، سالن ها و فضاهای ورزشی بیشتری را احداث و تجهیز کنیم.
به گزارش ایرنا، در این جشنواره ورزشی، ورزشکاران تکابی در قالب 35 هیات ورزشی در رشته های مختلف به اجرای مشترک گروهی و انفرادی پرداخته و مسابقه های متعدد و متنوع ورزشی را برگزار کردند.
همچنین برگزاری مسابقه استعداد یابی در برخی رشته های ورزشی از دیگر برنامه های این جشنواره بود.
در این جشنواره همچنین از قهرمانان ورزشی، مدال آوران و صاحبان عناوین برتر در رشته های مختلف ورزشی با حضور فرماندار تکاب تجلیل شد.
تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است؛ بیش از 3 هزار ورزشکار در این شهرستان فعالیت می کنند.
7514/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.