وحید بیاتلو روز جمعه پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس تهران در چهارچوب رقابت های جام حذفی کشور به خبرنگار ایرنا گفت: افتخار می کنیم که هشت بازیکن بومی امید و جوانان ارومیه ای در ترکیب 20 نفری 90 ارومیه مقابل پرسپولیس حضور داشتند که سه تن از آنان داخل زمین رفتند ضمن اینکه کاپیتان این تیم یک بازیکن 23 ساله بومی است.
وی بیان کرد: مقابل تیمی بازی کردیم که یکی از قدرت های برتر ایران و آسیاست و در جمع چهار تیم برتر باشگاه های آسیا قرار دارد و یک پای فینال است.
وی ادامه داد: بازیکنانم در دیدار با تیم پرسپولیس تهران موقعیت گلزنی به حریف ندادند و سد دفاعی خوبی مقابل حریف به وجود آوردند.
سرمربی تیم فوتبال 90 ارومیه گفت: بازیکنانم به جز چند ضربه ایستگاهی و کرنر اغلب فضاهای گلزنی پرسپولیس را سد کردند و تک گل این دیدار را تنها در یک غافلگیری متحمل شدند.
بیاتلو افزود: تیم 90 ارومیه از هفته دوم لیگ دسته یک باشگاه های کشور تشکیل شده و بدنسازی خوبی انجام نداده است و آسیب دیدگی های جسمانی مقابل تیم پرسپولیس به همین دلیل بود.
وی اضافه کرد: البته در 15 دقیقه پایانی نبض بازی در دست تیم 90 ارومیه قرار داشت و بازیکنانم جانانه در مقابل تیم پرستاره پرسپولیس جنگیدند و از حیثیت فوتبال آذربایجان غربی و شهر ارومیه دفاع کردند.
به گزارش ایرنا تیم فوتبال 90 ارومیه عصر روز گذشته در حالی که استاندار آذربایجان غربی را برای امیدبخشی به بازیکنانش همراه داشت، در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی کشور با نتیجه یک بر صفر مقابل پرسپولیس تهران شکست خورد.
این دیدار در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و نیمه نخست با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید؛ تساوی بدون گلی که محمدمهدی شهریاری را به رخت کن کشاند.
با شروع نیمه دوم پرسپولیسی ها به بازی هجومی روی آوردند و در دقیقه 59 با شوت «محمد انصاری» تک گل این دیدار را به ثمر رساندند.
تیم فوتبال 90 ارومیه طی چهار هفته اخیر در جریان رقابت های لیگ دسته یک کشور نتایج بسیار خوبی گرفته و توانسته است چهار تیم صدر جدولی را با تساوی یا شکست بدرقه کند.
تیم فوتبال 90 ارومیه هفته گذشته در دیداری سخت و نفس گیر از هفته هفتم رقابت های لیگ دسته یک کشور «جام آزادگان» میزبان تیم صدرنشین آلومینیوم اراک بود و توانست با پیروزی یک بر صفر روحیه خوبی برای دیدار با پرسپولیس تهران کسب کند.
امسال پس از گذشت سه دهه بار دیگر با حضور تیم 90 ارومیه در لیگ دسته یک کشور، فوتبال ارومیه جان تازه ای به خود گرفته ولی این تیم برای بقا در جام آزادگان نیازمند حمایت همه جانبه مسوولان آذربایجان غربی است.
این تیم تا پایان هفته هفتم رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور «جام آزادگان» با کسب 6 امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی قرار دارد و بازی به بازی عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.