به گزارش ایرنا این دیدار از ساعت 18 عصر روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و نیمه نخست با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید؛ تساوی بدون گلی که محمدمهدی شهریاری را به رخت کن کشاند.
ولی با شروع نیمه دوم پرسپولیسی ها به بازی هجومی روی آوردند و در دقیقه 59 با شوت «محمد انصاری» تک گل این دیدار را به ثمر رساندند.
نزدیک به سه هزار هوادار پرسپولیس این دیدار را از نزدیک تماشا کردند و هواداران تیم فوتبال 90 ارومیه که با طی حدود هزار کیلومتر مسیر ارومیه تا تهران خود را به ورزشگاه آزادی رسانده بودند در طول 90 دقیقه تیم محبوب خود را تشویق کردند.
پس از پایان این دیدار هواداران با شعار «عیبی یوخ و یاشاسین آذربایجان» از بازیکنان تیم 90 ارومیه به دلیل ارائه یک بازی خوب و کم اشتباه قدردانی کردند.
این بازی به علت درگذشت «بهرام شفیع» گوینده باتجربه سینما و تلویزیون و رییس فدراسیون هاکی با یک دقیقه سکوت آغاز شد.
برانکو ایوانکوویچ برای این دیدار رادوشویچ، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، سیامک نعمتی، آدام همتی، شایان مصلح، علی علیپور و گادوین منشا را روانه میدان کرد.
تیم فوتبال 90 ارومیه طی چهار هفته اخیر در جریان رقابت های لیگ دسته یک کشور نتایج بسیار خوبی گرفته و توانسته است چهار تیم صدر جدولی را با تساوی یا شکست بدرقه کند.
تیم فوتبال 90 ارومیه هفته گذشته در دیداری سخت و نفس گیر از هفته هفتم رقابت های لیگ دسته یک کشور «جام آزادگان» میزبان تیم صدرنشین آلومینیوم اراک بود و توانست با پیروزی یک بر صفر روحیه خوبی برای دیدار با پرسپولیس تهران کسب کند.
امسال پس از گذشت سه دهه بار دیگر با حضور تیم 90 ارومیه در لیگ دسته یک کشور، فوتبال ارومیه جان تازه ای به خود گرفته ولی این تیم برای بقا در جام آزادگان نیازمند حمایت همه جانبه مسوولان آذربایجان غربی است.
این تیم تا پایان هفته هفتم رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور «جام آزادگان» با کسب 6 امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی قرار دارد.
7156 /3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.