به گزارش ایرنا محمدمهدی شهریاری روز پنجشنبه در صفحه شخصی خود آورده است: «اینجانب به ورزش و ورزشکارانی که تمام فکر و ذکرشان، بدون وامداری به جناح های سیاسی و غیرسیاسی، صرفا افتخار آفرینی برای مردم عزیز استان باشد، باور عمیق دارم و تا آنجا که در بضاعت مجموعه دولت است، از آنها حمایت خواهم کرد».
وی افزوده است: «یادمان نرود همه ما، از بدنه اجرایی دولت تا اقشار مختلف مردم و هواداران تیم‌های حرفه‌ای ورزشی استان، از شمال تا جنوب این دیار پهناور، بیش از همه به اعتلای نام 'آذربایجان غربی' فکر می‌کنیم».
وی ادامه داده است: « باید در این راه آنچه در توان داریم در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم خواست و نیاز مردم عزیزمان نماییم».
در یادداشت «شهریاری» می خوانیم: «در بازی امروز فارغ از هر نتیجه ای، یک نکته بارز و مشخص وجود دارد و آن اینکه، هرگز تعصب و دلاوری مردان سرزمین باکری ها و امینی ها از خاطره ، روح و روان مردم و مسوولان این سرزمین حذف نخواهد شد».
به گزارش ایرنا تیم فوتبال 90 ارومیه امروز پنجشنبه از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی از مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی کشور به مصاف تیم پرسپولیس تهران می رود.
برنده این دیدار به مصاف تیم سپید رود رشت در مرحله یک هشتم نهایی خواهد رفت.
در دیدارهای دور چهارم جام حذفی کشور تیم های حاضر در لیگ برتر نیز وارد جدول مسابقات شدند و در این مرحله 32 تیم برای برگزاری دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف هم رفتند و تنها دیدار 90 ارومیه و پرسپولیس تهران به تعویق افتاد.
تیم فوتبال 90 ارومیه هفته گذشته در دیداری سخت و نفس گیر از هفته هفتم رقابت های لیگ دسته یک کشور «جام آزادگان» میزبان تیم صدرنشین آلومینیوم اراک بود که توانست با پیروزی یک بر صفر روحیه خوبی برای دیدار با پرسپولیس تهران کسب کند.
امسال پس از گذشت سه دهه بار دیگر با حضور تیم 90 ارومیه در لیگ دسته یک کشور، فوتبال ارومیه جان تازه ای به خود گرفته ولی این تیم برای بقا در جام آزادگان نیازمند حمایت همه جانبه مسوولان آذربایجان غربی است.
این تیم تا پایان هفته هفتم رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور «جام آزادگان» با کسب 6 امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی قرار دارد.
7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.