به گزارش ایرنا محمدمهدی شهریاری روز پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان غربی افزود: طرح های مهم عمرانی و توسعه ای استان در این سفر به دست رییس جمهوری افتتاح می شود.
وی اضافه کرد: دستگاه های اجرایی مختلف آذربایجان غربی برنامه ریزی های دقیقی را برای این سفر داشته باشند تا بهترین استفاده را از حضور دکتر روحانی در استان داشته باشیم.
وی بیان کرد: فرودگاه ماکو، راه آهن مراغه – ارومیه، طرح های گازرسانی به بیش از 600 روستای آذربایجان غربی از جمله طرح های افتتاحی در این سفر خواهد بود.
استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: علاوه بر آن طرح های بیمارستانی که به مرحله بهره برداری رسیده است، در شهرستان های ارومیه و خوی با حضور رییس جمهوری به بهره برداری می رسد.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه چهار هزار و 420 میلیارد ریال درآمد دولتی طی نیمه نخست امسال در استان وصول شده، گفت: این میزان 77 درصد پیش بینی های درآمدی استان طی 6 ماهه اول است.
ناصر حضرتی افزود: از کل درآمدهای استانی سه هزار و 770 میلیارد ریال مربوط به درآمدهای مالیاتی بوده که وصولی 82 درصدی نسبت به پیش بینی ها داشته است.
وی اضافه کرد: تاکنون 45 درصد اعتبارات عمرانی استان نیز تخصیص داده شده است و امیدواریم روز به روز شاهد رشد این رقم باشیم.
به گزارش ایرنا در این جلسه توزیع فصلی اعتبارات تبصره 18 قانون بودجه سال 1397 کل کشور، اعتبارات بخش توازن ملی و توازن استانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
2093/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.