معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ماکو گفت: توطئه های آمریکا مانع پیشرفت کشور نخواهد شد.
به گزارش ایسنا منطقه ای آذربایجان غربی حسن محمدزاده در جلسه هماهنگی گرامیداشت ۱۳ آبان "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" که در فرمانداری این شهرستان ماکو ترتیب یافت بابیان اینکه از اول انقلاب تا به امروز آمریکا و تمامی ایادی استکبار در صدد تحریم همه جانبه و خدشه‌دار کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند افزود: ۱۳ آبان امسال پر شکوه تر از هر وقت و زمان دیگری برگزار خواهد شد و نوید آن را خواهند داد که توطئه ها و اقدامات آمریکا به برکت خون شهدا هیچ تاثیری منفی در ترقی و پیشرفت جامعه ایرانی ندارد بلکه زمینه‌ساز خودکفایی این کشور در بسیاری از امورات خواهد شد.
وی در ادامه مردم را پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و با تاکید براینکه خط قرمز نظام، مردم کشور است گفت: آسیب رسانی به مردم ایران از سوی قدرتهای خارجی امکان پذیر نخواهد بود بلکه وجود افرادی در کشور که به منافع خود می اندیشند نقش اساسی را در آسیب رسانی به مردمان این کشور خواهند داشت.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ماکو در ادامه افزود: زمانی که هوشیاری و آگاهی نسبت به جامعه و امورات آن در بنیه افراد تقویت شود هیچگاه شاهد آن نخواهیم بود که مظلوم در زیر پای ظالم له شود.

حجت الاسلام و المسلمین رضا ابراهیمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ماکو نیز در این جلسه با تأکید بر این که راهپیمایی امسال متقارن شده است با جنگ ترکیبی و تکمیلی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و تحریم‌های ثانویه افزود: یاس و ناامیدی و جداسازی مردم از اهداف انقلاب مقوله های مهمی است که در دستور کار دشمنان انقلاب قرار دارد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ماکو بر لزوم برگزاری نشست های بصیرت افزایی در بین مردم اشاره کرد و گفت: جامعه ای که آگاه به زمان خود باشند هیچگاه مورد تاخت و تاز دشمن قرار نخواهند گرفت.

وی در ادامه بر لزوم مشارکت همه جانبه ادارات دولتی و غیردولتی در برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی ۱۳ آبان تاکید کرد و تصریح نمود: رسانه های مستقر در ماکو در راستای اطلاع رسانی و انعکاس خبری آن باید کوشاتر اقدام کنند.

به گزارش ایسنا؛ راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی رأس ساعت ۱۰:۳۰ از محل روبروی بانک کشاورزی به طرف مخابرات شیر باشی ادامه خواهد داشت و پایان بخش این برنامه با قرائت قطعنامه و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید محمد هاشمی امام جمعه ماکو خواهد بود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.