اسعد خضری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا این روستاها را شامل «ده شمس»، «بالاگیر»، «ترسه بلاغ»، «سرگیز» و «پیروت آباد» اعلام کرد و افزود: علاوه بر آسفالت راه این پنج روستا، روکش و لکه گیری محور اشنویه - پیرانشهر به طول هفت کیلومتر با یک میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار نیز در دست اقدام است.
وی اضافه کرد: در راستای اجرای طرح هادی در اشنویه 692 تن قیر رایگان برای 9 روستا به مساحت 82 هزار و 914 متر مربع واگذار شده است.
وی گفت: با آسفالت این تعداد روستا، شاخص شهرستانی اجرای طرح هادی در روستاهای اشنویه به 41 درصد می رسد.
خضری اضافه کرد: امسال 200 میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی، تعریض و آسفالت 20 کیلومتر از محور اشنویه - ارومیه تخصیص داده شد که در 2 فاز 10 کیلومتری انجام می شود و این طرح هم اکنون در مرحله انجام مناقصه است.
وی همچنین از آسفالت و لکه گیری 67 هزار مترمربع از خیابان های اصلی، معابر عمومی و کوچه های این شهر در نیمه نخست امسال نیز خبر داد و گفت: 43 هزار متر مربع از این مقدار برای آسفالت خیابان های اصلی و معابر عمومی و 24 هزار مترمربع نیز لکه گیری و آسفالت کوچه های محلات انجام شده است.
به گزارش ایرنا شهر مرزی اشنویه در جنوب آذربایجان غربی و در جوار کشورهای عراق و ترکیه واقع شده است و بیش از 74 هزار نفر جمعیت دارد.
9870/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.