مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: سی و دومین دوره این رقابت ها از فردا چهارشنبه /25 مهر/ با برگزاری 6 بازی در 6 شهر مختلف کشور آغاز می شود.
سجاد خوبدل افزود: استان آذربایجان غربی و شهر والیبال خیز ارومیه امسال پس از سال ها 2 تیم راهی این رقابت ها کرده است که حضور تیم سوم با نام چی چست نیز هنوز مشخص نشده است.
وی اضافه کرد: شاگردان جاوید محسنی‌نیا در تیم شهرداری ارومیه از ساعت 16 فردا در نخستین دیدار خانگی خود پذیرای پیکان تهران در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه هستند.
وی ادامه داد: قضاوت این دیدار را مرتضی اکرمی با کمک اصغر میرزایی بر عهده دارد، ابراهیم فیروزی به عنوان ناظر داوری و امیدوار حاتمی نیز به عنوان نماینده سازمان لیگ در سالن حضور خواهند داشت.
خوبدل گفت: در یکی دیگر از دیدارهای عصر فردا تیم درنا ارومیه که 90 درصد بازیکنان تیم ملی نوجوانان با سرمربیگری محمد وکیلی را در ترکیب خود دارد در سیرجان میهمان تیم فولاد ایرانیان این شهر هستند.
وی با اشاره به اینکه قضاوت این دیدار را کیوان عابدزاده به‌ عنوان داور اول و محمد ابراهیم زاده به عنوان داور دوم بر عهده دارند، افزود: محمد حسن خوش دل ناظر داوری و مسعود یزدان پناه نماینده سازمان لیگ در این مسابقه است.
وی ادامه داد: بانک سرمایه قهرمان سه دوره گذشته لیگ برتر والیبال، منحل شده است و دیگر در مسابقات والیبال شرکت نمی کند و پیکان با 12 قهرمانی و چهار نایب قهرمانی، پر افتخارترین تیم تاریخ لیگ والیبال ایران محسوب می شود.
وی گفت: بهترین مقام های تیم های والیبال ارومیه 2 مقام نایب قهرمانی توسط پگاه و شهرداری در سال های 1383 و 1393 است.
وی افزود: لیگ امسال در صورت کنار کشیدن تیم چی چست ارومیه از گردونه رقابت ها با 13 تیم برگزار می شود.
وی اضافه کرد: در دیگر دیدارهای هفته نخست خاتم اردکان با شهرداری ورامین، کاله مازندران با شهرآرا مشهد، سایپا تهران با عقاب نهاجا و شهرداری گنبد با شهروند اراک مسابقه می دهند و تیم شهرداری تبریز به دلیل حاضر نشدن چی چست ارومیه با قرعه استراحت مواجه است.
به گزارش ایرنا پیشتر در سال 1383 سه نماینده به نام های پگاه و آذرپیام ارومیه و آیدانه چالدران از آذربایجان غربی در لیگ برتر ایران حضور داشت.
والیبال ارومیه با پیشینه درخشان به جز مقام قهرمانی جام کوروش در سال 1350 هیچ مقام قهرمانی دیگری ندارد و هواداران والیبال دوست این شهر همچنان در حسرت کسب جام طلایی و راهیابی به جام باشگاه های آسیا هستند.
تیم والیبال شهرداری ارومیه سال گذشته با هدایت ساسان خداپرست به حضور در دیدارهای پلی آف موفق نشد و در رتبه دهم جدول قرار گرفت.
7156/7129/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.