امام جمعه موقت پلدشت گفت: مسئولان برخورد قاطعی بابرهم زنندگان ثبات اقتصادی کشور انجام دهند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین میرزا قربان بابایی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته پلدشت با بیان اینکه هیچ کمبودی در کشور وجود ندارد و تولیدات علاوه بر آن که کم نشده بیشتر هم شده است افزود: مردم در طول این سال ها از هر سختی سربلند بیرون آمده اند؛ مسئولان نیز برخورد قاطعی با عوامل برهم زننده ثبات اقتصادی کشور انجام دهند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تصریح کرد: مردم امروزه از لحاظ معیشتی در سختی قرار دارند و باید طوری تلاش جهادی در جامعه صورت گیرد که برای مردم ملموس باشد.

امام جمعه موقت پلدشت با اشاره به عمر ۴۰ ساله نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: استکبار در طول عمر نظام جمهوری اسلامی ایران دنبال سنگ اندازی بوده و تمام تلاش خود را بکار گرفته است و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.

به گفته وی امروزه استکبار با جنگ اقتصادی و روانی وارد میدان شده است.

حجت الاسلام والمسلمین بابایی گفت: امروزه ده ها سایت با اعلام قیمت های کاذب در بازار ارز و طلا مردم را تحت تاثیر قرار داده است و باید با آنها برخورد قاطع شود.

وی با تاکید براینکه حق همانند آب زلال در رودخانه بوده که دائما در حال جریان اثرگذاری است در حالی که باطل همانند حباب های روی آب است  تصریح کرد: وجود باطل موقتی بوده ولی حق تا آخرت ادامه دارد، طرفدار حق باشید حتی اگر تلخ باشد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.