فاطمه عنبری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور آشنایی کودکان با حفظ محیط زیست مسابقه نقاشی محیط زیست، پخش کلیپ انواع حفاظت از طبیعت و مسابقه حضوری با حضور اعضای کانون خوی و تعدادی از دانش آموزان ابتدایی مدارس شهرستان و با همکاری اداره محیط زیست برگزار شد.
وی تقارن ماه محرم با هفته کودک را فرصتی برای آشنایی بیشتر کودکان با حماسه عاشورا دانست و اضافه کرد: این تقارن مبارک توجه کانون را در برنامه ریزی برای آشنایی هرچه بیشتر کودکان با اهداف قیام حسینی در قالب های مختلف تعزیه خوانی کودکان، اهدای نذر، نمایش و نقاشی های ویژه عاشورا در خوی سوق داد.
وی بیان کرد: برگزاری انواع مسابقات بومی محلی کودکانه، لالایی های سرزمین من، دعاهای کودکان با موضوع صلح در جهان، عصر شعر72 غزل، اجرای برنامه تئاتر عروسک های کاغذی و کارگاه خوشنویسی پیام های عاشورا از دیگر برنامه های این هفته در خوی بود.
وی آشنایی با کتاب و توجه دادن کودکان به کتاب و مطالعه را از دغدغه های اصلی کانون عنوان کرد و افزود: یکی از سیاست های اصلی کانون توجه دادن کودکان به کتاب است و در این هفته نیز برنامه اهدای کتاب به همراه برگزاری برنامه های کودک کتاب و مطالعه و کتاب خوانی و مسابقات گوناگون اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده توسط کودکان اجرایی شد.
به گزارش ایرنا، برنامه های هفته کودک از 14 تا 20 مهر، همزمان با سراسر کشور،‌در 23 مرکز ثابت و 10 مرکز سیار، روستایی و پستی کانون کودکان آذربایجان غربی هم برگزار می شود.
7132/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.