فرهاد حبیبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان پرداختی 52 درصد بیشتر از میزان پرداختی تسهیلات در مدت مشابه سال گذشته است که برای طرح های تولیدی، کشاورزی، دامداری، خیاطی و صنایع دستی در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: امسال همچنین 11 واحد مسکن شهری و روستایی با پنج میلیارد و 660 میلیون ریال هزینه برای افراد واجد شرایط تحت پوشش این کمیته ساخته شده است.
وی اضافه کرد: مردم خیر و نیکوکار شاهین دژ در نیمه نخست امسال بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال صدقه پرداخت کرده اند که نسبت به سال گذشته 2 درصد بیشتر است.
وی در خصوص ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مددجویان شاهین دژ بیان کرد: در نیمه نخست سال جاری پنج هزار و 272 مددجوی این شهرستان با سه میلیارد و 300 میلیون ریال تسهیلات از خدمات بهداشتی و درمانی استفاده کرده اند.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهین دژ با اشاره به جمع آوری 14 میلیارد و 106 میلیون ریال زکات در نیمه نخست امسال در این شهرستان گفت: این مقدار زکات توسط خیرین جمع آوری و بین فقرا و نیازمندان توزیع شده است.
به گزارش ایرنا، سال گذشته کمیته امداد امام خمینی(ره) شاهین دژ ۴۴ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال وام اشتغال در این شهرستان پرداخت کرده است.
شاهین دژ با بیش از 90 هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان غربی قرار دارد.
9903/3020/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.