حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی روز دوشنبه در نشست تبیین و گفتمان‌سازی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: اگر در انقلاب اسلامی هیچ دستاوردی نداشتیم، همین که رهبر و مردم ما در مقابل آمریکا سر فرود نمی‌آورند و با عزت و اقتدار می‌گویند «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» برای ما کافی است.
وی ادامه داد: دشمن در ۴۰ سال گذشته علیه کشور ایران کاری از پیش نبرده است و در آینده هم نمی‌تواند کاری در این زمینه انجام دهد.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در این نشست گفت: قطع کامل وابستگی‌های سیاسی و فرهنگی از بیگانگان، رشد اقتصادی، خودباوری، استقلال طلبی و عدالت خواهی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
سردار حبیب شهسواری افزود: انقلاب اسلامی با احیای هویت دینی، طرح اندیشه حکومت اسلامی، دفاع از آرمان مقدس فلسطین، ایجاد وحدت و همبستگی اسلامی و طرح گفتمان جهانی قابل قیاس با سایر انقلاب‌های جهان نیست.
وی اضافه کرد: ثبات روز افزون جمهوری اسلامی ایران، آشنایی اقشار مختلف مردم استان، تبیین نقش محوری ولایت فقیه در پیروزی و پیشبرد اهداف انقلاب و تبیین خدمات نظام در جای جای استان به ‌ویژه مناطق محروم و مرزی اهدافی هستند که در راستای پاسداشت ۴۰ سالگی انقلاب دنبال می کنیم.
به گزارش ایرنا، این نشست با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران، روحانیون شیعه و سنی، شخصیت‌های فرهنگی و علمی آذربایجان غربی در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه برگزار شد.
امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است و این انقلاب شکوهمند، در بهمن ماه سال جاری چهلمین سالروز خود را جشن خواهد گرفت.
8137/7129/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.