به گزارش ایرنا، علیرضا ملامحمدی زاده در این پیام که یک نسخه از آن روز دوشنبه در اختیار ایرنای آذربایجان غربی قرار گرفت، آورده است: روستاییان و عشایر به عنوان نماد صداقت و مهربانی و همچنین بخش بزرگی از نظام اجتماعی، همواره در تمامی شئون اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی کشور تاثیرگذار بوده اند.
در ادامه این پیام آمده است: مجموعه دولت تدبیر و امید در آذربایجان غربی و ارومیه نیز با توجه به آمار بالای جمعیت روستاییان و عشایر شهرستان ارومیه و ظرفیت های موجود تلاش دارد با جبران کاستی ها و اقدامات برنامه محور، زمینه های توسعه روستایی و عشایری را فراهم کند و بدون شک با ایجاد درآمد پایدار با استفاده از دانش بومی و تلفیق آن با تکنولوژی روز، در آینده ای نزدیک شاهد پیشرفت و ارتقای بیش از پیش روستایی خواهیم بود.
وی در این پیام افزوده است: ضمن قدردانی از تلاش و همکاری همه جانبه تمامی دست اندرکاران توسعه روستایی به ویژه اعضای محترم شوراهای اسلامی روستا و دهیاران پرتلاش، سربلندی و توفیق روزافزون آنان را از خداوند منان خواستارم.
به گزارش ایرنا روستانشینان و عشایر در پویایی اقتصاد کشور جایگاه مهمی دارند و به رشد اقتصادی، کنترل نرخ تورم، افزایش نرخ اشتغال و به حرکت در آمدن چرخ های اقتصادی کمک فراوانی می کنند.
آنان در واقع بستر مناسبی برای تولیدات کشاورزی، دامی، صنعتی و خدماتی، حفظ محیط زیست و امنیت، حفظ هنجارهای فرهنگی و اجتماعی و نگهبانی از مرزها را فراهم می آورند.
3214/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.