شهریار نوبخت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با حضور 45 دختر شمشیرباز از سراسر کشور در سالن شهید کلاهدوز تهران برگزار شد.
وی بیان کرد: 'قهرمانی' در دیدار فینال در عین ناباوری با نتیجه نزدیک 14 بر 15 مقابل 'سروناز مرتضوی' متحمل شکست شد و از رسیدن به مدال طلا بازماند.
وی ادامه داد: 'هانیه خوشخواهی، شیدا حسینی و زهرا حیدرزاده' سه فلوریست دیگر اعزامی به این رقابت ها بودند که به ترتیب مقام های یازدهم، هشتم و پانزدهم را کسب کردند.
دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان غربی گفت: 'هانیه خوشخواهی' یکی از پدیده های نوظهور اسلحه فلوره ایران به شمار می رود و با 12 سال سن آینده روشنی پیش رو دارد.
نوبخت افزود: امسال 23 شمشیرباز آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی دعوت شده اند که این امر نشان از توانمندی بالای ورزشکاران استان در سطوح کشوری و ملی دارد.
به گزارش ایرنا الهه قهرمانی متولد سال 1374 است و از 13 سالگی با رشته شمشیربازی در اسلحه فلوره آشنا شده و برای اولین بار با کسب مدال برنز قهرمانی کشور در سال 1390 به اردوی تیم ملی دعوت شد.
مدال نقره انفرادی و طلای تیمی مسابقات بین المللی 2011 گرجستان، مدال برنز مسابقات 2015 جوانان آسیا در امارات، مقام چهارمی مسابقات نوجوانان 2010 آسیا در چین تایپه و چندین مقام کشوری را در ویترین مقام های ورزشی خود دارد.
الهه قهرمانی به تازگی در جریان مسابقات جهانی 2018 چین با ورزشکار رژیم اشغالگر قدس مواجه شد و جهت حمایت از حقانیت مردم مظلوم فلسطین از حضور در رقابت های جهانی انصراف داد.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.