مدیرکل اموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: بیش از ۶۰۰۰ کلاس درس آذربایجان غربی نیازمند مقاوم سازی است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی ابراهیم‌ محمدی در مراسم تودیع و معارفه رییس آموزش وپرورش سلماس محمدی بااشاره به اینکه در سال جاری ۵۹۳ هزار دانش امور در ۲۴ هزارو‌۸۰۰ کلاس درس سالتحصیلی را اغاز کرده اند که نشان از رشد قابل توجه تعداد دانش اموزان دارد اظهار کرد: در بحث فضای اموزشی برای رسیدن به متوسط کشوری ۴۶۰۰ کلاس درس نیاز داریم و این درحالی است که آذربایجان غربی نیازمند حدود 5300 کلاس درس جدید است. 
وی ادامه داد: 6100 کلاس درس در استان نیازمند مقاوم سازی است.
محمدی بابیان اینکه در بحث نیروی انسانی استان دچار مشکل هستیم اما با این وجود جزو رتبه های برتر کشور در سازماندهی نیروی انسانی در سطح کشور بوده ایم افزود: 1600 نفر در سال جاری از محل ماده 28و کنکور وارد چرخه آموزشی آذربایجان غربی شده اند که در نوع خود بی نظیر است.
وی گفت: طی ارسالی های صورت گرفته توسط دستگاه های نظارتی اموزش و پرورش استان موفق شده ۲ سال پیاپی در بین دستگاه های فرهنگی رتبه اول در استان را کسب نماید. 
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی یادآور شد: مدارس دولتی حق دریافت هیچگونه مبلغ اضافی تحت هرعنوانی از دانش آموزان و اولیا را ندارند و درصورت دریافت حرام است.
وی باتاکید براینکه امروز افرادی باید مسئولیتهای اموزشی و تربیتی را عهده دار شوند که امانتدار و خدمتگزار مردم و پاسخگو در برابر مسئولیتهای خود باشند خاطر نشان کرد: اولویت اصلی ما در استان تربیت دانش اموزان و توجه به مبانی دینی و نماز  و سپس بحث های درسی و کنکور است و در نظام تعلیم و تربیت ما با حق الناسی کارمی کنیم که قابل جبران نیست پس باید به دور از اهداف و غرایض فکری و سیاسی در این مسیر قدم برداریم.
به گزارش ایسنا؛ دراین مراسم از زحمات موسی زاده رئیس پیشین آموزش و پرورش سلماس تقدیر و خیرجویی به عنوان رئیس جدید معرفی شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.