باب الله غلامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رقابت های فوتبال قهرمانی نوجوانان جنوب آذربایجان غربی از روز چهارشنبه تا جمعه هفته گذشته به مدت سه روز در این شهرستان برگزار شد و تیم های فوتبال نوجوانان بوکان با 9 امتیاز و تکاب با 6 امتیاز به مرحله نهایی مسابقات استانی صعود کردند.
وی اضافه کرد: تیم های فوتبال نوجوانان زاگرس مهاباد با 3 امتیاز و چهاربرج میاندوآب بدون امتیاز در رده های سوم و چهارم قرار گرفتند و از صعود به مرحله بعدی بازماندند.
غلامی با بیان اینکه از مجموع 30 گل زده شده در این رقابت ها 11 گل توسط تیم نوجوانان تکاب به ثمر رسید، ادامه داد: پرگل ترین دیدار این مسابقات مربوط به بازی تکاب و چهاربرج میاندوآب بود که در آن، تیم فوتبال نوجوانان تکاب با نتیجه 8 بر یک بر رقیب خود را شکست داد.
رییس هیات فوتبال تکاب افزود: دور بعدی رقابت های فوتبال نوجوانان آذربایجان غربی با حضور 2 تیم منتخب جنوب و 2 تیم منتخب شمال استان برای انتخاب 2 تیم برتر استان به منظور راهیابی به مسابقات کشوری، برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، هم اینک 16 تیم فوتبال در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان در تکاب فعالیت می کنند؛ 200 بازیکن نونهال و نوجوان نیز در 2 مدرسه فوتبال این شهرستان تحت آموزش هستند.
شهرستان تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و سه هزار ورزشکار در رشته ها و مقاطع مختلف به فعالیت های ورزشی مشغول هستند که 500 نفر از آنان در رشته فوتبال هستند.
7514/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.