ابراهیم مبارک قدم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جعفر هاشم ‌زاده، امیرحسین مرادزاده، بهرنگ دیلمقانیان، فاروق شعفی، یزدان شیرآذری کیا در رشته عمران به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند و همچنین 'مهران کنار سرکانی' نیز به عنوان عضو علی البدل این رشته انتخاب شد.
وی با اشاره به نفرات برتر رشته نقشه برداری گفت: در این رشته نیز 'رحیم نجاتی اسلاملو' به عنوان عضو اصلی و 'رضا امیدبخش' به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.
وی بیان کرد: حمید شیرمحمدی به عنوان عضو اصلی و مرتضی محمد حسین زاده به عنوان عضو علی البدل رشته ترافیک انتخاب شدند.
رییس هیات نظارت بر انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان ادامه داد: احمد وطنی و عبدالله امراللهی به عنوان عضو اصلی و ابوالفضل شیخ محمدی دیزجی به عنوان عضو علی البدل رشته تاسیسات برقی و حسن زهی سعادت به عنوان عضو اصلی و آرمان کریمی به عنوان عضو علی البدل رشته تاسیسات مکانیکی انتخاب شدند.
مبارک قدم با اشاره به نفرات برتر رشته معماری، افزود: 'رحیم ارادتی' و 'رسول خراسانی عربلوی یکان' به عنوان اعضای اصلی و مهدی شجاع دل به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.
وی ادامه داد: این انتخابات با حضور 40 نامزد در 6 رشته عمران، ترافیک، معماری، نقشه برداری، تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برق برگزار شد و سه هزار و 958 رای وارد صندوق ها شد که نشان از مشارکت 23.67 درصدی دارد.
وی ادامه داد: 14 شعبه برای این دوره از انتخابات تدارک دیده شده بود که پنج شعبه در ارومیه و 9 شعبه نیز در شهرستان های مهاباد، خوی، میاندوآب، بوکان، نقده، سلماس، ماکو، پیرانشهر و سردشت مستقر شد.
به گزارش ایرنا هفت نفر هیات اجرایی در برگزاری صحیح این انتخابات نظارت داشتند؛ انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان هر سه سال یک بار در گروه های عمران، معماری، تاسیسات برقی، مکانیک، نقشه برداری، ترافیک و شهرسازی در کشور و آذربایجان غربی برگزار می شود.
سازمان نظام مهندسی ساختمان از سازمان های تخصصی دخیل در حوزه ساخت و ساز کشور است که نقش بسیار مهمی در این حوزه ایفا می کند.
9918/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.