امام جمعه ماکو احتکار کالا و گرانفروشی را در حوزه حاکمیت اسلامی، عیب و گناه عظیم یاد کرد و گفت: احتکار کنندگان باید مجازات شوند تا درس عبرتی برای دیگران باشد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام والمسلمین سید محمد هاشمی در بخشی از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ماکو با اشاره به اینکه نفس زیاده خواهی باید در وجود انسان کنترل شود افزود: متاسفانه در چند روز گذشته شاهد آن بودیم که افرادی دار و ندار خود را به خرید دلار اختصاص داده اند، بدون اینکه نیازی به دلار داشته باشند و حال با کاهش ارزش این پول به سر خود میزنند.

وی با تاکید براینکه محتکران باعث می شوند سفره مردم کوچک تر شده و مشکلات اقتصادی عارض شود افزود: در سایه این عمل ناشایست قدرت خرید مردم پایین می آید و این برای نسلهای بعد تبعات بدی به دنبال خواهد داشت.

خطیب نماز جمعه ماکو در ادامه بر لزوم‌همکاری مردم با نیروهای نظامی و انتظامی تاکید کرد و گفت: پاکیزه ترین و حلال ترین روزی ها صاحب کسانی می شود که با جان و دل از ارزشهای اصیل جامعه پیروی و در راه خداوند ایثار کنند.

حجت الاسلام هاشمی افزود: بعد ازانقلاب اسلامی ایران خدمات در خوروشان روستاییان ارائه شد که باید این خدمات به صورت گسترده به سمع و نظرمردم برسد تا مردم نسبت به انقلاب و نظام اسلامی ایران دل گرم تر شوند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.