به گزارش ایرنا، ابراهیم مبارک قدم روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این انتخابات در 6 رشته عمران، ترافیک، معماری، نقشه برداری، تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برق برگزار می شود.
وی ادامه داد: 13 نفر از ثبت نام کنندگان به عنوان اعضای هیات مدیره جدید معرفی شده و در 29 مهرماه جاری اعتبار نامه خود را دریافت می کنند.
وی اضافه کرد: هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی روز پنجشنبه /12 مهر سال جاری/ برگزار می شود.
رییس هیات نظارت بر هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی آذربایجان غربی بیان کرد: 14 شعبه برای این دوره از انتخابات تدارک دیده شده که پنج شعبه در شهرستان ارومیه و 9 شعبه نیز در شهرستان های مهاباد، خوی، میاندوآب، بوکان، نقده، سلماس، ماکو، پیرانشهر و سردشت قرار دارد.
مبارک قدم افزود: هفت نفر هیات اجرایی برای برگزاری صحیح این انتخابات مشخص شده است و در طول هشت ساعتی که انتخابات به صورت الکترونیکی برگزاری می شود، بر آن نظارت می کنند.
وی ادامه داد: 16 هزار و 645 نفر عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی هستند و می توانند در این انتخابات شرکت کنند.
به گزارش ایرنا، انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان هر سه سال یک بار در گروه های عمران، معماری، تاسیسات برقی، مکانیک، نقشه برداری، ترافیک و شهرسازی در کشور و آذربایجان غربی برگزار می شود.
سازمان نظام مهندسی ساختمان از سازمان های تخصصی دخیل در حوزه ساخت و ساز در کشور است که نقش بسیار مهمی در این حوزه ایفا می کند.
9918/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.