سرهنگ رحیم عباس زاده روز سه شنبه در حاشیه آیین اختتامیه اردوهای دانشجویی در دانشگاه های بوکان و در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این گروه های جهادی در قالب اکیپ های 12 تا 20 نفری با هدف محرومیت زدایی از مناطق محروم استان به روستاهای مرزی و مناطق حاشیه شهر اعزام شدند.
وی ادامه داد: سه هزار نفر دانشجوی عضو این گروه های جهادی در عرصه های آموزشی، پزشکی، سازندگی، ساخت مسکن محرومان، فرهنگی و اجتماعی فعالیت داشتند.
عباس زاده افزود: رسیدن به قله های موفقیت انقلاب اسلامی در سطح دانشگاه رقم می خورد و مسوولان باید برای این قشر برنامه خاص و مدونی داشته باشند.
وی هدف از اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم را خودسازی دانشجویان و خدمت به محرومان که ولی نعمتان انقلاب هستند، عنوان کرد و افزود: اردوهای جهادی علاوه بر اجرای طرح های عمرانی و تلاش در راستای رضایتمندی مردم باید در زمینه های فرهنگی، آگاهی بخشی و بصیرت افزایی نیز گام های موثری بردارد.
به گزارش ایرنا در این مراسم که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد بوکان برگزار شد، از 50 نفر دانشجوی عضو گروه های جهادی این شهرستان نیز تجلیل به عمل آمد.
چهار واحد دانشگاهی شامل دانشگاه های آزاد اسلامی، علمی کاربردی، پیام نور ودانشکده پرستاری در بوکان با بیش از چهار هزار و 500 نفر فعال است که بیش از 2 هزار نفر از آنان بسیجی هستند.
7510/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.