حسین خضری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این پاکت ها با هدف جمع آوری هدایای دانش آموزان و تحویل کمک های آنان به افراد بی بضاعت در سال تحصیلی جدید توزیع شده است.
وی اضافه کرد: این پاکت ها در روز چهارشنبه هفته جاری /11مهر/ از سطح مدارس شهرستان جمع آوری و مبالغ اهدایی در بین دانش آموزان بی بضاعت همان مدرسه توزیع می شود.
وی بیان کرد: 2 میلیارد و 109 میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی در مرحله نخست جشن نیکوکاری طی روزهای 15 و 16 شهریور امسال در این شهرستان جمع آوری شد.
خضری افزود: امسال کمک های نقدی مردم به روش های نوین و با استفاده از نرم افزارهای ثنا، سکه، بله، آپ و خودپردازهای بانکی پرداخت و 2 پایگاه نیز برای کمک های غیرنقدی در این شهرستان راه اندازی شده بود.
به گزارش ایرنا، در جشن عاطفه های سال گذشته در مجموع یک میلیارد و 995 میلیون و 960 هزار ریال کمک های نقدی و غیرنقدی در این شهرستان جمع آوری شده بود.
پنج هزار و 240 خانوار مهابادی با 12 هزار نفر زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند که از این تعداد، یکهزار و 50 دانش آموز، 731 ایتام و محسنین و 110 نفر دانشجو هستند.
در سال تحصیلی جدید 41 هزار و 600 دانش آموز مهابادی در مقاطع مختلف تحصیل می کنند.
3020/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.